Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Remont północnej części dachu hali Pieca Szybowego
Zakres prac wraz z uwagami został zawarty w Załączniku nr 1
Przewidywany termin realizacji: II/III kwartał 2024 r.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu potrzebne do wykonania zadania po stronie Wykonawcy.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt wykonania całości prac wraz z kosztorysem z cenami jednostkowymi.
- Czas wykonania całości prac.
- Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udziela Pan Marcin KACZMARCZYK tel. (32) 288 84 44 wew. 530, kom. 512 403 431
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – TRI – Remont północnej części dachu hali Pieca Szybowego (Zp 38460)” należy złożyć w siedzibie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A. przy ulicy Hutniczej 17 (Kancelaria Ogólna) w terminie do dnia 10 maja 2024 r.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
http://www.hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty,
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
- odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załącznik:
- zalacznik-nr-1 – Zakres prac