Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016 r.), dalej jako „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna z siedzibą w Miasteczku Śląskim, ul. Hutnicza 17, 42-610 Miasteczko Śląskie.
- Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się pisemnie, na adres administratora lub drogą elektroniczną poprzez e-mail: rodo@hcm.com.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO dla realizacji uzasadnionego interesu Administratora tj. w celu prowadzenia ewidencji wydawanych przepustek dla osób wchodzących oraz wjeżdżających na teren Spółki, ewidencji wjeżdżających pojazdów, zapewnienia porządku i bezpieczeństwa na terenie Spółki oraz obrony przed roszczeniami.
- Odbiorcami Pana/Pani mogą być podmioty wchodzące w skład grupy kapitałowej oraz podmioty wykonujące na rzecz Administratora usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych na podstawie umowy.
- Administrator w związku z wdrożeniem systemu informatycznego klasy ERP oraz związaną z tym obsługę serwisową, poprzez podmiot przetwarzający może przekazać Pani/Pana dane osobowe do kraju trzeciego – Sri Lanka. Przekazywanie danych osobowych poza terytorium EOG odbywa się na podstawie art. 26 ust. 2 i 4 dyrektywy 95/46/WE w zw. z art. 46 ust. 5 RODO. – podmiot przetwarzający stosuje w umowach z dalszymi podmiotami przetwarzającymi standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską.
Odpowiedni poziom ochrony Pani/Pana danych jest gwarantowany poprzez zawarcie przez Administratora z podmiotem obsługującym system informatyczny umowy zawierającej tzw. standardowe klauzule umowne UE.
- Pani/Pana dane osobowe zarejestrowane w systemie przepustkowym będą przechowywane przez okres 5 lat. Po upływie ww. okresu dokumentacja zawierająca Pani/Pana dane osobowe będzie podlegała brakowaniu zgodnie z przyjętymi procedurami.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych oraz do otrzymywania ich kopii,
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- usunięcia swoich danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych lub usunięcia danych osobowych chyba że zachodzi inna podstawa dalszego przechowywania danych,
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zapewnienia wstępu na teren HCM S.A.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.