Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016 r.), dalej jako „RODO”, Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna z siedzibą w Miasteczku Śląskim, ul. Hutnicza 17, 42-610 Miasteczko Śląskie, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Gliwicach KRS 0000197025 REGON: 000026927, NIP: 645-000-59-34.
2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się pisemnie, na adres administratora lub drogą elektroniczną poprzez e-mail: rodo@hcm.com.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w którym przetwarzanie danych osobowych wynika z uzasadnionego interesu administratora tj. w celu umożliwieniu kontaktowania się z Panią/Panem, wymiany korespondencji, w celach związanych z podejmowaną lub prowadzoną współpracą, wynikającą z zawartej umowy z naszym klientem/kontrahentem, który wyznaczył Panią/Pana do kontaktu z nami.
4. Pani/Pana dane w zakresie (wpisać dane, które posiadamy np. w zakresie imienia, nazwiska, stanowiska i/lub pełnionej funkcji, jednostki organizacyjnej, numeru telefonu służbowego, służbowego adresu e-mail), uzyskaliśmy od naszego klienta/kontrahenta.
5. Odbiorcami Pana/Pani danych są podmioty wchodzące w skład grupy kapitałowej, podmioty wykonujące
na rzecz Administratora usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych na podstawie umowy, a także inne podmioty oraz organy, którym Spółka jest zobowiązana lub upoważniona udostępnić na podstawie przepisów prawa.
6. Administrator w związku z wdrożeniem systemu informatycznego klasy ERP oraz związaną z tym obsługę serwisową, poprzez podmiot przetwarzający może przekazać Pani/Pana dane osobowe do kraju trzeciego – Sri Lanka. Przekazywanie danych osobowych poza terytorium EOG odbywa się na podstawie art. 26 ust. 2 i 4 dyrektywy 95/46/WE w zw. z art. 46 ust. 5 RODO. – podmiot przetwarzający stosuje w umowach z dalszymi podmiotami przetwarzającymi standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską.
Odpowiedni poziom ochrony Pani/Pana danych jest gwarantowany poprzez zawarcie przez Administratora
z podmiotem obsługującym system informatyczny umowy zawierającej tzw. standardowe klauzule umowne UE.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy, a następnie przez wskazane w odpowiednich przepisach okresy przechowywania dokumentacji, okresy przedawnienia roszczeń wynikających z umowy i przedawnienia należności publicznoprawnych jeżeli z umową mogą wiązać się obowiązki dotyczące tego rodzaju należności.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych oraz do otrzymywania ich kopii,
b) sprostowania ( poprawiania ) swoich danych osobowych,
c) usunięcia swoich danych osobowych, chyba że zachodzi inna podstawa dalszego przechowywania danych,
d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, chyba że zachodzi inna podstawa dalszego przechowywania danych,
e) wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
f) przenoszenia danych osobowych,
g) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych.
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
10. Źródłem danych osobowych jest druga strona umowy, która wskazała Panią/Pana jako osobę wyznaczoną do kontaktu.