Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Zakup, dostawę i wymianę nowego wciągnika wraz z belką jezdną na Wydziale PSK (nad wentylatorem NEU 156)
Zakres prac oraz informacje dodatkowe zostały zawarte w Załączniku nr 1.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca
Przewidywany termin realizacji: do końca 2023 r.
Ważność oferty minimum 60 dni.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt wykonania całości prac wraz ze szczegółowych kosztorysem ofertowym oraz tabelą elementów rozliczeniowych.
- Czas wykonania całości prac oraz harmonogram prac.
- Warunki i forma płatności.
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Okres ważności oferty.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej wraz z potwierdzeniem zapoznania się ze specyfikacją i warunkami pracy na Wydziale PSK.
- Oświadczenie, że przedstawiona oferta jest kompletna do zrealizowania wyżej wymienionego zakresu, a także, że jest ona pełna i obejmuje wszystkie niezbędne prace przygotowawczo-zakończeniowe.
- Referencje oraz kopie uprawnień potwierdzających zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie w godz. 6 00 – 14 00 udzielają:
- Branża mechaniczna – Pan Jakub KUD tel. (32) 288 84 44 wew. 397, kom. 512 403 451
- Branża elektryczna – Pan Adam PIONTEK tel. (32) 288 84 44 wew. 906; kom. 512 403 464
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- Posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – RRI – Zakup, dostawa i wymiana nowego wciągnika wraz z belką jezdną na Wydziale PSK (nad wentylatorem NEU 156)” należy złożyć w siedzibie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A. przy ulicy Hutniczej 17 (Kancelaria Ogólna) w terminie do 23 czerwca 2023 r. godz. 1400.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- Swobodnego wyboru oferty.
- Negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
- Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
- Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załącznik:
- zalacznik-nr-1 Zakres prac