Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Wymianę segmentów rynny VI i VII (nadawa) układu separacyjnego wydziału pieca szybowego

INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU OFERT:
WYBRANO OFERTĘ FIRMY: Polska Ceramika Ogniotrwała Serwis S.A. z Żarowa

 

Zakres prac wraz z uwagami zawarty został w Załączniku nr 1.

 

Termin realizacji prac: 2-12 czerwiec 2025 r.

Dokładny termin zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.

 

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

 

Materiały, sprzęt oraz środki transportu potrzebne do realizacji przedmiotowego zadania po stronie Wykonawcy.

 

Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.

 

Dokumentacja techniczna w wersji elektronicznej zostanie udostępniona podczas wizji lokalnej.

 

Na terenie Zamawiającego nie ma możliwości wynajmu szatni i łaźni.

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.

 

Dokumentacja techniczna skipów będzie udostępniania przez Zamawiającego podczas wizji lokalnej.

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt realizacji całości prac oraz cenę jednostkową wykonania robót za 1 m2.
  2. Czas realizacji prac.
  3. Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
  4. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej wraz z potwierdzeniem zapoznania się z specyfiką i warunkami pracy na wydziale PSP.
  5. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.

 

Szczegółowych informacji w sprawie zakresu prac udzielają:

  1. Pan Dariusz KRZYWOŃ kom. 512 403 392
  2. Pan Marcin WALOSZCZYK kom. 512 403 460
  3. Pan Jarosław PIELA kom. 883 847 226

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

http://www.hcm.com.pl/przetargi/

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https:/hcm.logintrade.net w terminie do dnia 14 marca 2025 r. godz. 1400.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej

http://www.hcm.com.pl/przetargi/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. swobodnego wyboru oferty.
  2. negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
  3. odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
  4. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

 

Załącznik: