Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Wymianę chłodnicy zawrotów podczas postoju w miesiącu listopadzie 2024 r.
INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU OFERT:
WYBRANO OFERTĘ FIRMY: PCO SERWIS S.A. z Żarowa
Zakres prac wraz z uwagami zawarty został w Załączniku nr 1.
Termin realizacji: 12 – 15 listopada 2024 r. – 3 dni kalendarzowe – start wydziału 15 listopada br. I zmiana.
Dokładny termin zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Materiały podstawowe i części zamienne zabezpiecza Zamawiający.
Pozostałem materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do wykonania zadania dostarczy Wykonawca.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
Zamawiający nie udostępnia ani nie wynajmuje łaźni oraz szatni. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia we własne kontenery socjalne.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.
Dokumentacja techniczna do wglądu w siedzibie Zamawiającego podczas wizji lokalnej.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt realizacji całości zadania, w tym należy sporządzić odrębną wycenę jednostkową poszczególnych operacji remontowych.
- Czas realizacji prac.
- Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Oświadczenie, że złożona oferta jest kompletna do zrealizowania przedstawionego zakresu prac, a także stwierdza że jest ona pełna i obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
- Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
Szczegółowych informacji w sprawie zakresu prac udzielają:
- Pan Zbigniew KOŁACZEK kom. 512 403 423
- Pan Grzegorz DUDEK kom. 512 403 430
- Pan Jakub HAJDA kom. 502 590 953
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 29 października 2024 r. godz. 1500.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty.
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
- odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załącznik:
- zalacznik-nr-1 – Zakres prac