Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie wyceny do celów podatkowych części budowlanej obiektów zlokalizowanych na terenie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A.

Przewidywany termin realizacji: 18.07.2025r.

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

Termin płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do HCM S.A. (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru).

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w wyznaczonych terminach, na których po przekazaniu podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności zostanie przekazany wykaz obiektów (załącznik nr 1).

Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.

Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach:

– 14.05.2025 r, godz. 9.00

– 20.05.2025 r., godz. 9.00

Przedmiotem zamówienia jest:

Wykonanie wyceny do celów podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, części budowlanej (fundamenty i/lub konstrukcje wsporcze) obiektów wskazanych w załączniku nr 1 przekazanym podczas wizji lokalnej po uprzednim przekazaniu podpisanej  klauzuli poufności.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują wykwalifikowanym rzeczoznawcą majątkowym, który będzie w stanie określić wartość obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Kalkulacja ceny oferty dla poszczególnych obiektów (załącznik nr 1).
  2. Koszt całkowity wykonania usługi – formularz ofertowy (załącznik nr 2).
  3. Czas wykonania prac.
  4. Warunki i forma płatności – nie mniej niż 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM S.A. (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
  5. Okres ważności oferty.
  6. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej wraz z potwierdzeniem zapoznania się ze specyfiką pracy Zakładu (załącznik nr 3).
  7. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe wymagane dla prawidłowej realizacji przedmiotu oferty.
  8. Oświadczenie o zachowaniu poufności (załącznik nr 4).
  9. Uprawnienia potwierdzające zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
  10. Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac w podobnym zakresie.
  11. Przykładowe opracowanie dokumentacyjne obejmujące wycenę obiektów o podobnym charakterze.
  12. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej,że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjnąw złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.

Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udziela:

Pan Jarosław GRABOLUS tel. (32) 288 84 44 wew. 850, kom. 539 735 663.

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego: https://hcm.com.pl/przetargi/

 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia  22 maja 2025 r. godz. 1400.

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej: https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. swobodnego wyboru oferty.
  2. rozszerzenia lub zmniejszenia liczby obiektów podlegających analizie.
  3. negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
  4. odstąpienia od realizacji zadania bez podania przyczyn.
  5. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

Załączniki:

  • Załącznik nr 1 – Wykaz obiektów – zostanie przekazany po przekazaniu podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności.
  • Załącznik-nr-2 – Formularz ofertowy
  • Załącznik-nr-3 – Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  • Załącznik-nr-4 – Oświadczenie o zachowaniu poufności.