Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie wyceny do celów podatkowych części budowlanej obiektów zlokalizowanych na terenie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A.
Przewidywany termin realizacji: 18.07.2025r.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Termin płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do HCM S.A. (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru).
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w wyznaczonych terminach, na których po przekazaniu podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności zostanie przekazany wykaz obiektów (załącznik nr 1).
Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach:
– 14.05.2025 r, godz. 9.00
– 20.05.2025 r., godz. 9.00
Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie wyceny do celów podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, części budowlanej (fundamenty i/lub konstrukcje wsporcze) obiektów wskazanych w załączniku nr 1 przekazanym podczas wizji lokalnej po uprzednim przekazaniu podpisanej klauzuli poufności.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują wykwalifikowanym rzeczoznawcą majątkowym, który będzie w stanie określić wartość obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Kalkulacja ceny oferty dla poszczególnych obiektów (załącznik nr 1).
- Koszt całkowity wykonania usługi – formularz ofertowy (załącznik nr 2).
- Czas wykonania prac.
- Warunki i forma płatności – nie mniej niż 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM S.A. (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Okres ważności oferty.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej wraz z potwierdzeniem zapoznania się ze specyfiką pracy Zakładu (załącznik nr 3).
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe wymagane dla prawidłowej realizacji przedmiotu oferty.
- Oświadczenie o zachowaniu poufności (załącznik nr 4).
- Uprawnienia potwierdzające zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
- Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac w podobnym zakresie.
- Przykładowe opracowanie dokumentacyjne obejmujące wycenę obiektów o podobnym charakterze.
- Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej,że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjnąw złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udziela:
Pan Jarosław GRABOLUS tel. (32) 288 84 44 wew. 850, kom. 539 735 663.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego: https://hcm.com.pl/przetargi/
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 22 maja 2025 r. godz. 1400.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej: https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty.
- rozszerzenia lub zmniejszenia liczby obiektów podlegających analizie.
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
- odstąpienia od realizacji zadania bez podania przyczyn.
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Wykaz obiektów – zostanie przekazany po przekazaniu podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności.
- Załącznik-nr-2 – Formularz ofertowy
- Załącznik-nr-3 – Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Załącznik-nr-4 – Oświadczenie o zachowaniu poufności.