Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Wykonanie wielobranżowego projektu instalacji oświetleniowej budynku Warsztatu remontowo budowlanego na terenie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A. zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami

 

 Zakres prac:

  1. Inwentaryzacja istniejącej instalacji elektrycznej oświetleniowej wraz z punktami zasilania.
  2. Klasyfikacja obszarów oświetlenia zgodnie z aktualnym i przyszłym przeznaczeniem.
  3. Opracowanie symulacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego.
  4. Wykonanie kompleksowego projektu wykonawczego oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego (wraz z układami sterowania zdalny/lokalny i zasilania umożliwiającego pozyskanie informacji o zużyciu energii elektrycznej w czasie rzeczywistym i historię).
  5. Wykonanie projektów pomocniczych w przypadku zaistnienia konieczności przebudowy/adaptacji infrastruktury towarzyszącej – nieobjętej projektem podstawowym.
  6. Przedstawienie przedmiarów i kosztorysu inwestorskiego wraz z tabelami elementów rozliczeniowych scalanych.
  7. Opracowanie harmonogramu prac.
  8. Przygotowanie pełnej dokumentacji dla wszystkich branż oraz wniosków i innych dokumentów, niezbędnych do uzyskania przewidzianych prawem pozwoleń administracyjnych.
  9. Przekazanie dokumentacji w formie papierowej, elektronicznej w formacie DWG oraz PDF.
  10. Sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji prac.

 

Uwagi do zadania:

  1. Ze względu na rodzaj działalności, we wskazanych miejscach wymagane jest zastosowanie technologii odpornej na drgania, nie generującej migotania (bez efektu stroboskopowego) ze względu na występujące w obiekcie urządzenia wirujące jak tokarki, obrabiarki itp.
  2. Prace na obiekcie mogą być utrudnione ze względu na ruch ciągły wykonywanych zadań remontowo- budowlanych.

 

 Przedsięwzięcie należy do zadań proefektywnościowych podlegających Audytowi Efektywności Energetycznej. Projekt powinien stanowić podstawę dla sporządzenia sprawozdania dla Urzędu Regulacji Energetyki.

 

Zamawiający oczekuje, że projekt zagwarantuje zużycie energii elektrycznej w obszarach objętych audytem na poziomie nie wyższym niż w nim wskazane.

 

Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.

 

Dokumentacja techniczna będąca w posiadaniu Zamawiającego zostanie udostępniona podczas wizji lokalnej po wcześniejszym podpisaniu porozumienia o zachowaniu poufności.

 

Przewidywany termin realizacji prac: Wrzesień 2025 r.

Dokładny termin realizacji zadania zostanie uzgodniony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.

 

Ważność oferty minimum 60 dni.

Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru.

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac oraz specyfiką pracy Zakładu, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt wykonania projektu z podziałem na poszczególne obwody (ewakuacyjne, podstawowe).
  2. Koszt i warunki sprawowania nadzoru autorskiego.
  3. Czas realizacji całości zadania wraz z harmonogramem prac uwzględniającym wszystkie punkty zakresu oraz warunki panujące na obiekcie technicznym.
  4. Opis zastosowanych rozwiązań technicznych: proponowanego systemu zasilania i sterowania, opomiarowania obwodów, kontroli, charakterystykę źródeł światła gwarantującą uzyskanie: długoterminowych okresów gwarancyjnych, minimalne koszty eksploatacji i serwisu.
  5. Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
  6. Okres ważności oferty.
  7. Warunki i czas trwania gwarancji.
  8. Kopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta,  na sumę gwarancyjną  w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120% całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
  9. Zapewnienie gwarancji zgodności projektu z przepisami i normami.
  10. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  11. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
  12. Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac o podobnym zakresie.

 

UWAGA: Wszystkie dokumenty wyszczególnione w pkt 1 – 12 należy scalić w jeden plik w formacie PDF.

 

Szczegółowych informacji w godz. 800– 1300 w powyższej sprawie udzielają:

  1. Pan Łukasz Paliga tel. (32) 288 84 44 wew. 883; kom. 512 403 461
  2. Pan Zbigniew Kurzawa (32) 288 84 44 wew. 609; kom. 506 391 674
  3. Pan Marek Góra tel. (32) 288 84 44 wew. 553; kom. 512 403 482

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

https://hcm.com.pl/przetargi/

Wykonawca zobowiązany jest do:

  1. Wykonania prac zgodnie z:

– aktualnym poziomem wiedzy technicznej, doświadczeniem i należytą starannością,

– wymogami wynikającymi z obowiązujących przepisów oraz norm technicznych
–  etyką zawodową

  1. Zastosowania najnowszych posiadanych przez siebie technologii oraz zapewnienia dobrej jakości wykonywanych prac.
  2. Przestrzegania przepisów BHP, PPOŻ – porządkowych, instrukcji związanych z realizacją prac obowiązujących na terenie Zamawiającego.
  3. Utrzymania należytego porządku na terenie prowadzonych prac.
  4. Przestrzegania poleceń osób sprawujących nadzór ze strony Zamawiającego.

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. Posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem https://hcm.logintrade.net/   w terminie do dnia 26 lutego 2025 r. godz. 1100.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. Swobodnego wyboru oferty.
  2. Negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
  3. Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
  4. Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn