Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie przeglądu okresowego systemów zabezpieczeń przeciwwybuchowych na instalacji odpylania Namiarowni Pieca Szybowego.
Oferta powinna dodatkowo zawierać elementy potrzebne do przywrócenia sprawności układu:
- L1 – przewód do butli F 1.1 oraz F 2.1,
- L3 – 2x butla HRD 20l wraz z aktywatorem 6 – star oraz sznurem tnącym 3* PLASTIKPACKL, 2x membrana nierdzewna wraz z systemem dyszowym 30mm, należy ocenić kolana 90o 30mm oraz w przypadku korozji je wymienić.
Po wymianie butli na linii spiekowej nie należy uzbrajać układu.
Przewidywany termin realizacji: październik/listopad 2024r.
Dokładny termin realizacji prac zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt wykonania prac.
- Czas wykonania prac.
- Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej wraz z potwierdzeniem zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac.
- Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120% całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udziela Pan Marcin Banasz tel. (32) 288 84 44 wew. 746, kom. 882 354 472.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 28 listopada 2024 r. godz. 1100.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty.
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
- odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.