Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie przeglądu kominiarskiego w obiektach budowlanych zlokalizowanych na terenie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A.
INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU OFERT:
WYBRANO OFERTĘ FIRMY: Zakład Kominiarski Franciszek Dwucet z Radzionkowa
Przewidywany termin realizacji: 31.12.2024 r.
Dokładny termin realizacji prac zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Termin płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do HCM S.A. (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru).
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, na którym po przekazaniu podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności zostanie przekazany Szczegółowy wykaz budynków i obiektów (załącznik nr 1).
Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt wykonania całości prac.
- Kalkulacja ceny oferty dla poszczególnych obiektów.
- Czas wykonania prac.
- Warunki i forma płatności – nie mniej niż 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Okres ważności oferty.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej wraz z potwierdzeniem zapoznania się ze specyfiką pracy Zakładu.
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe wymagane dla prawidłowej realizacji przedmiotu oferty.
- Uprawnienia potwierdzające zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:
- Pan Marcin KACZMARCZYK tel. (32) 288 84 44 wew. 530, kom. 512 403 431.
- Pan Michał URBAŃSKI tel. (32) 288 84 44 wew. 542, kom. 512 403 394.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 25 października 2024 r. godz. 1500.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty.
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
- odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załączniki:
- Załącznik nr 1. Szczegółowy wykaz budynków i obiektów – będzie wydany podczas wizji.
- zalacznik-nr-2 Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- zalacznik-nr-3 Oświadczenie o zachowaniu poufności.