Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na realizację zadania pn.: Wykonanie projektu nowej wentylacji w rejonie kondensatora pieca szybowego oraz zbiorników cynku, topików i zbiornika likwacyjnego

UWAGA: Zakończenie przetargu bez złożenia ofert

Zakres prac oraz informacje dodatkowe zostały zawarte w Załączniku nr 1.

 

Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.

 

Dokumentację należy dostarczyć w formie papierowej (5 egzemplarzy) i elektronicznej (w wersji edytowalnej i do druku).

Po odbiorze prac wszystkie prawa własności dokumentacji przechodzą na Zamawiającego.

 

Ważność oferty: minimum 60 dni

Przewidywany termin realizacji: po podpisaniu umowy

Dokładny termin realizacji prac zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.

 

W celu zapoznania się z miejscem, zakresem prac oraz specyfiką pracy Zakładu, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu.

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Czas opracowania projektu wraz z harmonogramem.
  2. Koszt opracowania projektu (z wyszczególnieniem kosztów nadzoru autorskiego).
  3. Zakres i warunki sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac w oparciu o przedmiotowy projekt.
  4. Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
  5. Warunki i czas trwania gwarancji.
  6. Okres ważności oferty.
  7. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej oraz zapoznaniu się z miejscem i zakresem prac.
  8. Referencje potwierdzające wykonanie projektów w podobnym zakresie.
  9. Oświadczenie, że przedłożona oferta jest kompletna do zrealizowania wyżej wymienionego zakresu, a także stwierdza, że jest ona pełna i obejmuje wszystkie niezbędne prace przygotowawczo– zakończeniowe.
  10. Kopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta,  na sumę gwarancyjną  w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120% całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.

 

Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:

  1. Pan Marcin Waloszczyk kom. 512 403 460
  2. Pan Dariusz Krzywoń kom. 512 403 392

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

https://hcm.com.pl/przetargi/

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. Posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem  https://hcm.logintrade.net/ w terminie do 25 października 2024 r. godz. 1100.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

 

 Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. Swobodnego wyboru oferty.
  2. Negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
  3. Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
  4. Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

 

 

Załącznik: