Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na:
Wykonanie prac remontowych na wydziale PSP podczas postoju głównego w miesiącu czerwcu 2025 r. – Postój Główny.
UWAGA: PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 23.04.2025 r. godz. 14:00
Zakres prac obejmujący prace remontowe maszyn i urządzeń zawarty w Załączniku nr 1
Przewidywany termin realizacji: 2-13 czerwca 2025 (13 czerwca – start wydziału na II zmianie).
Termin wykonania prac może ulec zmianie.
Dokładny termin zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od części zakresu prac w ujęciu tematycznym i ilościowym.
Utylizacja materiałów jak wełna mineralna itp. po stronie Wykonawcy
Firmy, które wygrają przetarg zobligowane są do przygotowania harmonogramów swoich prac na formatce dostarczonej przez zamawiającego.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
Huta Cynku nie posiada szatni ani łaźni do wynajęcia. Wykonawca winien zaopatrzyć się we własne kontenery socjalne.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac. Wizje lokalne należy indywidualnie umawiać z koordynatorami prac.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt realizacji prac – w ofercie należy wycenić każdą z robót osobno z rozbiciem
na pozycje cenotwórcze) – warunek bezwzględny. - Czas realizacji prac.
- Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
- Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
Szczegółowych informacji w sprawie zakresu prac udzielają:
- w zakresie mechanicznym:
- Pan Marcin Waloszczyk kom. 512 403 460
- Pan Dariusz Krzywoń kom. 512 403 392
- Pan Jakub Hajda kom. 502 590 953
- w zakresie budowlanym:
- Pan Jarosław Piela kom. 883 847 226
- Pan Mirosław Bańczyk kom. 512 403 475
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 18 kwietnia 2025 r. godz. 1400.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty,
- negocjacji cenowych z wybranymi Oferentami,
- zawarcia umowy na niepełny zakres robót,
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załączniki: