Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na:

Wykonanie prac remontowych na wydziale PSP podczas postoju głównego w miesiącu czerwcu 2025 r. – Postój Główny.

UWAGA: PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 23.04.2025 r. godz. 14:00

Zakres prac obejmujący prace remontowe maszyn i urządzeń zawarty w Załączniku nr 1

Przewidywany termin realizacji: 2-13 czerwca 2025 (13 czerwca – start wydziału na II zmianie).

Termin wykonania prac może ulec zmianie.

Dokładny termin zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od części zakresu prac w ujęciu tematycznym i ilościowym.

Utylizacja materiałów jak wełna mineralna itp. po stronie Wykonawcy

Firmy, które wygrają przetarg zobligowane są do przygotowania harmonogramów swoich prac na formatce dostarczonej przez zamawiającego.

Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.

Huta Cynku nie posiada szatni ani łaźni do wynajęcia. Wykonawca winien zaopatrzyć się we własne kontenery socjalne.

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac. Wizje lokalne należy indywidualnie umawiać z koordynatorami prac.

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt realizacji prac – w ofercie należy wycenić każdą z robót osobno z rozbiciem
    na pozycje cenotwórcze) – warunek bezwzględny.
  2. Czas realizacji prac.
  3. Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
  4. Warunki i czas trwania gwarancji.
  5. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  6. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
  7. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.

Szczegółowych informacji w sprawie zakresu prac udzielają:

  • w zakresie mechanicznym:
  1. Pan Marcin Waloszczyk kom. 512 403 460
  2. Pan Dariusz Krzywoń kom. 512 403 392
  3. Pan Jakub Hajda kom. 502 590 953
  • w zakresie budowlanym:
  1. Pan Jarosław Piela kom. 883 847 226
  2. Pan Mirosław Bańczyk kom. 512 403 475

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  • posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  • posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:http://www.hcm.com.pl/przetargi/

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 18 kwietnia 2025 r. godz. 1400.

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://www.hcm.com.pl/przetargi/

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. swobodnego wyboru oferty,
  2. negocjacji cenowych z wybranymi Oferentami,
  3. zawarcia umowy na niepełny zakres robót,
  4. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

Załączniki: