Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Wykonanie prac remontowych na wydziale PSK podczas postoju w miesiącu marcu 2025 r.
INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU OFERT:
WYBRANO OFERTĘ FIRMY: PREMONT Sp. z o.o. z Katowic, „HKS ODRA” Sp. z o.o. z Miasteczka Śląskiego, TECH-MIAR Sp. z o.o. sp.k. z Gliwic, Polska Ceramika Ogniotrwała SERWIS S.A. z Żarowa
UWAGA: PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 24.02.2025 r. godz. 9:00
Zakres prac obejmuje prace remontowe maszyn i urządzeń zawarty w Załączniku nr 1
Przewidywany termin realizacji: 17÷20 marca 2025 (20 marca – start wydziału na I zmianie). Termin wykonania prac może ulec zmianie.
Dokładny termin zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od części zakresu prac w ujęciu tematycznym i ilościowym.
Utylizacja materiałów jak wełna mineralna itp. po stronie Wykonawcy.
Firmy, które wygrają przetarg zobligowane są do przygotowania harmonogramów swoich prac na formatce dostarczonej przez Zamawiającego.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.
Huta Cynku nie posiada szatni ani łaźni do wynajęcia. Wykonawca winien zaopatrzyć się we własne kontenery socjalne.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt realizacji prac, w tym:
- w ofercie należy wycenić każdą z robót osobno z rozbiciem na pozycje cenotwórcze
– warunek bezwzględny, uzupełnić w załączonym edytowalnym formularzu zakresu robót – Załącznik nr 2. - w ofercie należy podać wynajem pracowników w rozliczeniu na roboczogodziny.
- Czas realizacji prac.
- Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
- Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
Szczegółowych informacji w sprawie zakresu prac udzielają:
- Pan Zbigniew KOŁACZEK kom. 512 403 423
- Pan Grzegorz DUDEK kom. 512 403 430
- Pan Jakub HAJDA kom. 502 590 953
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim, tj. ślusarzami, monterami, mechanikami oraz spawaczami z uprawnieniami do spawania metodami 111, 135.
- posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług remontowych urządzeń technologicznych w hutach lub zakładach o podobnym profilu.
- posiadają lub są w stanie zorganizować do realizacji prac środki transportu: wózek platformowy, wózek widłowy, samochód dostawczy 3,5T, opcjonalnie sprzęt do ciężkich robót typu ciężkie wózki widłowe i dźwigi.
- mile widziane doświadczenie w remontach na terenie HCM S.A.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 21 lutego 2025 r. godz. 1500.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej
http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty,
- negocjacji cenowych z wybranymi Oferentami,
- zawarcia umowy na niepełny zakres robót,
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załączniki:
- zalacznik-nr-1– Zakres prac.
- Załącznik Nr 2 – Formularz zakresu prac w wersji edytowalnej (dostępny na platformie)