Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Wykonanie prac remontowych na wydziale PSK podczas postoju w miesiącu listopadzie 2024 r.

Zakres prac obejmuje prace remontowe maszyn i urządzeń zawarty w Załączniku nr 1

Przewidywany termin realizacji: 4 – 7 listopada 2024 (7 listopada – start wydziału na II zmianie). Termin wykonania prac może ulec zmianie.
Dokładny termin zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.

Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od części zakresu prac w ujęciu tematycznym i ilościowym.

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.

Zamawiający nie udostępnia ani nie wynajmuje łaźni oraz szatni. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia się we własne kontenery socjalne.

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
1. Koszt realizacji prac, w tym:
– w ofercie należy wycenić każdą z robót osobno z rozbiciem na pozycje cenotwórcze) – warunek bezwzględny.
– w ofercie należy podać wynajem pracowników w rozliczeniu na roboczogodziny.
2. Czas realizacji prac.
3. Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
4. Warunki i czas trwania gwarancji.
5. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
6. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.

Szczegółowych informacji w sprawie zakresu prac udzielają:
Pan Zbigniew KOŁACZEK kom. 512 403 423
Pan Grzegorz DUDEK kom. 512 403 430
Pan Jakub HAJDA kom. 502 590 953

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
1. posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim, tj. ślusarzami, monterami, mechanikami oraz spawaczami z uprawnieniami do spawania metodami 111, 135.
3. posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług remontowych urządzeń technologicznych w hutach lub zakładach o podobnym profilu.
4. posiadają lub są w stanie zorganizować do realizacji prac środki transportu: wózek platformowy, wózek widłowy, samochód dostawczy 3,5T, opcjonalnie sprzęt do ciężkich robót typu ciężkie wózki widłowe i dźwigi.

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
http://www.hcm.com.pl/przetargi/

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 15 października 2024 r. godz. 15:00.

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej http://www.hcm.com.pl/przetargi/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:
1. swobodnego wyboru oferty,
2. negocjacji cenowych z wybranymi Oferentami,
3. zawarcia umowy na niepełny zakres robót,
4. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

Załącznik:
zalacznik-nr-1 – Zakres prac