Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na realizację zadania inwestycyjnego w formule „Zaprojektuj i wybuduj pod klucz” pn.: Wykonanie pełnego wielobranżowego projektu oraz budowa zastępczego kanału spalin kolumn rektyfikacyjnych ORC1

UWAGA: PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT do dnia 08.10.2024 r. godz. 11.00

 

W ramach realizacji zadania będącego przedmiotem niniejszego zapytania Wykonawca zobowiązany jest opracować pełny, wielobranżowy projekt nowego kanału spalin kolumn rektyfikacyjnych ORC1, a następnie po uzyskaniu jego akceptacji przez Zamawiającego przystąpi do realizacji prac w oparciu o ten projekt w tym: wykona prefabrykację kanału oraz dostarczy wszelkie niezbędne materiały i urządzenia, zabuduje i uruchomi przedmiotową instalację oraz przeprowadzi niezbędne przewidziane przepisami próby.

 

Projekt nowego kanału musi uwzględniać warunki brzegowe, w tym warunki jego docelowej pracy, zapewniające niezakłócone i nieograniczone funkcjonowanie instalacji Oddziału Rektyfikacji Cynku w zakładzie Zamawiającego, zarówno w stanie obecnym jak i w stanie po zabudowaniu układu mieszania gazu ziemnego z gazem poredukcyjnym, rozprowadzenia mieszaniny (gazu mieszankowego) w systemie gazu ziemnego HCM i jego efektywnego spalania w urządzeniach grzewczych procesów technologicznych  w zakresie, w jakim funkcjonowanie tej instalacji zależy od funkcjonowania tego kanału; w oparciu o: doświadczenie Wykonawcy w projektowaniu i zabudowę instalacji analogicznych do wchodzącej w zakres przedmiotu niniejszego zapytania, zasady wiedzy technicznej, obowiązujące przepisy prawa, normy techniczne, treść niniejszego zapytania ofertowego oraz treść udostępnionego Wykonawcy opracowania „Aktualizacja studium techniczno – ekonomicznego mieszania gazu ziemnego z gazem poredukcyjnym, rozprowadzenia mieszaniny (gazu mieszankowego) w systemie gazu ziemnego HCM i jego efektywnego spalania w urządzeniach grzewczych procesów technologicznych” oraz informacje uzyskane przez przedstawicieli Wykonawcy podczas wizji lokalnej na terenie zakładu Zamawiającego.

 

Opracowanie pn. „Aktualizacja studium techniczno – ekonomicznego mieszania gazu ziemnego z gazem poredukcyjnym, rozprowadzenia mieszaniny (gazu mieszankowego) w systemie gazu ziemnego HCM i jego efektywnego spalania w urządzeniach grzewczych procesów technologicznych” zostanie udostępnione podczas wizji lokalnej, po uprzednim przekazaniu Koordynatorowi Zamawiającego podpisanego przez Oferenta oświadczenia o zachowaniu poufności (Załącznik nr 2).

 

Szczegółowy zakres prac obejmuje co najmniej:

  1. Zapoznanie się z technologią (w tym parametrami pracy) i stanem obecnym głównie podziemnego kanału spalinowego, konstrukcją i wyposażeniem (zabudowaną armaturą na łącznikach spalinowych) oraz niezbędnymi do prowadzenia procesu urządzeniami AKPiS.
  2. Zapoznanie się z wymaganiami technicznymi dla instalacji (lokalizacja, kolizje, przestrzeń robocza dla obsługi technologicznej, spodziewane wymagania eksploatacyjne, konstrukcja).
  3. Zapoznanie się z istniejącym systemem sterowania zdalnego i układem zasilania elektrycznego zainstalowanych aparatów. Omówienie wymagań dla układów napędowych (sterowanie elektryczne zdalne i lokalne wraz z możliwością ręcznej pracy, alternatywnie możliwość zastosowania układów napędów pneumatycznych).
  4. Wstępne rozpoznanie technologii i możliwości sukcesywnego (etapowego) uruchamiania nowego kanału wraz z zaślepianiem przewodów ssących starego kanału z docelowym odstawieniem czasowym z eksploatacji.
  5. Stworzenie wielobranżowego projektu nowego kanału uwzględniającego wszystkie warunki brzegowe jego docelowej pracy.
  6. Prefabrykację, zabudowę i uruchomienie nowego kanału na podstawie wcześniej stworzonego projektu wielobranżowego.

 

Kanał zastępczy powinien być wyposażony dodatkowo w wyczystki technologiczne i zasuwę lub zaślepkę okularową na kolektorze wylotowym umożliwiający jego całkowite odcięcie w przypadku innej konfiguracji odciągu spalin z pieca sześciokomorowego.

 

Dobór geometrii kanału i weryfikacja założeń  koncepcji należy w tym zakresie do Wykonawcy.

 

Przewidywany termin realizacji prac: po podpisaniu umowy

Dokładny termin realizacji zadania zostanie uzgodniony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.

 

Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.

 

Ważność oferty minimum 60 dni.

Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac oraz specyfikacją Zakładu, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w poniższych terminach:

  1. 04.09.2024 r. godz. 1000
  2. 11.09.2024 r. godz. 1000

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

1. Koszt wykonania całości prac wraz z kalkulacją cenową obejmującą:

a) wykonanie projektu wykonawczego wielobranżowego,

b) prefabrykację i montaż kanału spalin,

c) prefabrykację i montaż kanałów doprowadzających,

d) zakup i montaż przepustnic,

e) zakup i montaż napędów do przepustnic,

f) zakup i montaż skrzynek i materiałów elektrycznych,

g) zakup i montaż pozostałej instalacji elektrycznej i AKPiS,

h) uruchomienie instalacji,

UWAGA:

W kalkulacji podać koszt materiałów oraz robocizny z rozbiciem na ceny jednostkowe.

2. Czas realizacji całości prac wraz ze szczegółowym harmonogramem uwzględniającym wszystkie punkty zakresu prac oraz warunki panujące na obiekcie.

3. Wstępny opis techniczny zastosowanych rozwiązań i technologii realizacji.

4. Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru.

5. Warunki i czas trwania gwarancji.

6. Okres ważności oferty.

7. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej wraz z potwierdzeniem zapoznania się ze specyfiką pracy (Załącznik nr 1).

8. Oświadczenie potwierdzające, że Oferent na etapie przygotowania treści oferty zapoznał się z opracowaniem pn. „Aktualizacja studium techniczno – ekonomicznego mieszania gazu ziemnego z gazem poredukcyjnym, rozprowadzenia mieszaniny (gazu mieszankowego) w systemie gazu ziemnego HCM i jego efektywnego spalania w urządzeniach grzewczych procesów technologicznych” oraz, że przygotowana oferta odpowiada wymaganiom i warunkom technicznym ujętym w przedmiotowym studium.

9. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe wymagane dla prawidłowej realizacji przedmiotu oferty.

10. Uprawnienia potwierdzające zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.

11. Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac w podobnym zakresie.

 

Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:

  1. Pan Jakub Hajda tel. (32) 288 84 44 wew. 697; kom. 502 590 953
  2. Pan Krzysztof Nowak tel. (32) 288 84 44 wew. 346; kom. 512 403 391
  3. Pan Marek Góra tel. (32) 288 84  44 wew. 553; kom. 512 403 482
  4. Pan Jarosław Grabolus tel. (32) 288 84  44 wew. 850; kom. 539 735 663

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

https://hcm.com.pl/przetargi/

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. Posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem  https://hcm.logintrade.net/ w terminie do 27 września 2024 r. godz. 1100.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. Swobodnego wyboru oferty.
  2. Negocjacji cenowych oraz szczegółowych warunków udzielenia zamówienia z wybranym Oferentem.
  3. Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
  4. Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

 

Załączniki:

  1. zalacznik-nr-1 Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  2. zalacznik-nr-2 Oświadczenie o zachowaniu poufności.