Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna (dalej: Spółka) zaprasza do złożenia oferty na wykonanie oraz montaż regałów w składnicy akt Spółki.
Oferta powinna obejmować:
- dwa warianty regałów:
- regały przesuwne,
- regały wolnostojące
- wskazanie ilości regałów niezbędną do ułożenia 240 m akt oraz 300 m akt oddzielnie dla każdego z ww. wariantów lub też dla maksymalnego wykorzystania tych pomieszczeń dla składnicy akt.
Zakres prac obejmuje wykonanie regałów oraz ich montaż w siedzibie Spółki w pomieszczeniu przeznaczonym na składnicę akt. Wymiary pomieszczenia wskazano w załączniku nr 1 do zapytania. Pomieszczenia znajdują się na parterze budynku podpiwniczonego. Nośność stropu tego pomieszczenia wynosi 200 kg/m2.
Obecnie do ułożenia na regałach jest przeznaczona łącznie ok. 240 m akt, w tym 4 m akt o niestandardowych wymiarach (oddzielne regały lub półki na ten rodzaj akt):
- 47×36 cm
- 42×34 cm
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt realizacji całości prac wraz z kosztorysem ofertowym dla wariantów opisanych powyżej.
- Poglądowe rozmieszczenie regałów w pomieszczeniach Spółki.
- Czas realizacji całości prac.
- Warunki i forma płatności.
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udziela (Koordynator): Pani Katarzyna Franc tel. (32) 288 84 44 wew. 300, kom. 512 403 406
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego: http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Ofertę prosimy przesłać e-mailem na adres: kfranc@hcm.com.pl w terminie do dnia 1 października 2021 roku.
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty,
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
- odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Jednocześnie oświadczamy, iż brak odpowiedzi na złożoną ofertę w terminie niezwłocznym, nie stanowi podstawy do realizacji dostawy towaru, przed złożeniem przez nas zamówienia.