Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie kontroli okresowych obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A.

INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU OFERT:
WYBRANO OFERTĘ FIRMY: PUI Argo mgr inż. Artur Szombara z Bełku, PPU ARWEKON Sp. z o.o. z Częstochowy

 

Przewidywany termin realizacji: 31.12.2024 r.

Dokładny termin realizacji prac zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.

 

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

Termin płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do HCM S.A. (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru)

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, na którym po przekazaniu podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności zostanie przekazany Szczegółowy wykaz budynków i obiektów (załącznik nr 1 i załącznik nr 2)

 

Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.

Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.

 

Przedmiotem zamówienia jest:

 

Zadanie nr 1

Wykonanie rocznych i pięcioletnich przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A. zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (dymowe, spalinowe, wentylacyjne), instalacje gazowe. Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków i budowli należy sporządzić protokoły.

Szczegółowy wykaz budynków i obiektów zawiera załącznik nr 1.

Zadanie nr 2

Wykonanie rocznych przeglądów stanu technicznego instalacji gazowych w obiektach budowlanych zlokalizowanych na terenie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A. zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie:

  • szczelności i sprawności instalacji gazowej, gazomierzy i armatury,
  • zgodność przewodów instalacji gazowej wewnątrz i na zewnątrz obiektów z przepisami.

Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków i obiektów należy sporządzić protokoły.

Szczegółowy wykaz budynków oraz obiektów z instalacjami gazowymi zawiera załącznik nr 2.

Zadanie nr 3

Wykonanie, co najmniej raz na 5 lat badań kontrolnych instalacji elektrycznej i piorunochronnej  w obiektach budowlanych zlokalizowanych na terenie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A. zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie:

  • sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.

Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków i obiektów należy sporządzić protokoły.

Szczegółowy wykaz budynków oraz obiektów zawiera załącznik nr 1.

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

 

Termin realizacji zamówienia:

zadanie nr 1 – roczne i pięcioletnie przeglądy do 31.12.2024 r. (zgodnie z załącznikiem nr 1),

zadanie nr 2 – roczne przeglądy do 31.12.2024 r. (zgodnie z załącznikiem nr 2),

zadanie nr 3 – pięcioletnie przeglądy do 31.12.2024 r. (zgodnie z załącznikiem nr 1),

 

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

zadanie nr 1

  • dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
  • dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,

 

zadanie nr 2

  • dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub posiadającą kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci gazowych,

 

zadanie nr 3

  • dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                                   i elektroenergetycznych lub posiadającą kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych,

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt wykonania – formularz ofertowy (załącznik nr 3)
  2. Kalkulacja ceny oferty dla poszczególnych obiektów (załącznik nr 1)
  3. Kalkulacja ceny oferty dla poszczególnych obiektów (załącznik nr 2)
  4. Kalkulacja ceny oferty dla poszczególnych obiektów (załącznik nr 1)
  5. Czas wykonania prac.
  6. Warunki i forma płatności – nie mniej niż 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM S.A. (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
  7. Okres ważności oferty.
  8. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej wraz z potwierdzeniem zapoznania się ze specyfiką pracy Zakładu.
  9. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe wymagane dla prawidłowej realizacji przedmiotu oferty.
  10. Oświadczenie o zachowaniu poufności.
  11. Uprawnienia potwierdzające zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.

 

Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:

  1. Pan Marcin KACZMARCZYK tel. (32) 288 84 44 wew. 530, kom. 512 403 431.
  2. Pan Szymon NIEMIEC tel. (32) 288 84 44 wew. 638, kom. 510 105 415.
  3. Pan Jarosław GRABOLUS tel. (32) 288 84 44 wew. 850, kom. 539 735 663.

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

https://hcm.com.pl/przetargi/

 

 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia  21 października 2024 r. godz. 1400.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. swobodnego wyboru oferty.
  2. negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
  3. odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
  4. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

 

Załączniki:

  • Załącznik nr 1. Szczegółowy wykaz budynków i obiektów – będzie wydany podczas wizji
  • Załącznik nr 2 Szczegółowy wykaz budynków i obiektów z instalacjami gazowymi – będzie wydany podczas wizji
  • zalacznik-nr-3 Formularz ofertowy.
  • zalacznik-nr-4 Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  • zalacznik-nr-5 Oświadczenie o zachowaniu poufności.