Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na:

Wykonanie instalacji do transportu materiałów tlenkowych do węzła granulacji pyłów stalowniczych.

UWAGA: PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 14.04.2022 r. do godz. 14:00

Szczegółowy zakres prac zawiera  Załącznik nr 1

 Dokładny termin realizacji prac zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

 

Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt wykonania całości prac wraz z kosztorysem ofertowym.
  2. Czas realizacji całości prac.
  3. Warunki i forma płatności.
  4. Warunki i czas trwania gwarancji.
  5. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  6. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.

 

Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:

Pan Szymon NIEMIEC tel. (32) 288 84 44 wew. 638, kom. 510 105 415

Pan Robert LEPKA tel. (32) 288 84 44    wew. 510, kom.  512 403 450

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

https://hcm.com.pl/przetargi/

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

 

Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – PRI – Wykonanie instalacji do transportu materiałów tlenkowych do węzła granulacji pyłów stalowniczych.”

należy złożyć w siedzibie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A. przy ulicy Hutniczej 17 (Kancelaria Ogólna) w terminie do dnia 22 marca 2022 r. do godz. 14.00

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. Swobodnego wyboru oferty,
  2. Negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
  3. Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
  4. Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

 

Załącznik: