Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na Wykonanie i wymianę zestawu odciągów wentylacji suchej wydziału Pieca Szybowego od filtra 21 – komorowego od odciągów spodu Pieca Szybowego str. płd. i płn.

UWAGA: Przedłużenie terminu składania ofert do dnia 21.03.2025r. godz. 15.00 

Zakres prac obejmuje:

  1. Wykonanie i wymianę elementów (rys. 06-3473-01-2) wg Załącznika nr 1.
  2. Wymianę elementów zamówionych przez Zamawiającego wg Załącznika nr 1.

Zabezpieczenie antykorozyjne w/w elementów farbą podkładową unicor C.

Materiały potrzebne  do realizacji zadania w pkt. 1 zabezpieczy Wykonawca.

Materiały potrzebne  do realizacji zadania w pkt. 2 zabezpieczy Zamawiający.

Sprzęt oraz środki transportu potrzebne do zrealizowania prac zabezpieczy Wykonawca.

Wykonawca zapewni stałego przedstawiciela  firmy nadzorującej wykonywane prace.

 

Przewidywany termin realizacji:  

  • transport elementów wymienionych w pkt.1 na magazyn: do dnia 15.05.2025r.
  • wykonanie wymiany elementów: w czasie postoju głównego w miesiącu czerwcu 2025r. w dniach 02.06.2025r. ÷ 12.06.2025r.

Dokładny termin zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.

 

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach ( od 24.02. do 07.03.2025 r. – wtorek i czwartek w godz. 10.00-12.00).

 

Huta Cynku nie posiada szatni ani łaźni do wynajęcia. Wykonawca winien zaopatrzyć się we własne kontenery socjalne.

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt wykonania prac.
  2. Czas realizacji prac.
  3. Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
  4. Warunki i czas trwania gwarancji.
  5. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  6. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
  7. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.

 

Szczegółowych informacji w sprawie zakresu prac udzielają Panowie:

  1. Marcin Waloszczyk tel. kom. 512 403 460,
  2. Dariusz Krzywoń tel. kom. 512403392.

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania prac objętych konkursem ofert,
  4. mile widziane doświadczenie w remontach na terenie HCM S.A.

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

http://www.hcm.com.pl/przetargi/

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 15 marca 2025 r. godz. 1500.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej

http://www.hcm.com.pl/przetargi/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. swobodnego wyboru oferty,
  2. negocjacji cenowych z wybranymi Oferentami,
  3. zawarcia umowy na niepełny zakres robót,
  4. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

 

Załącznik: