Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na:

Wykonanie ekspertyzy wywrotnicy wagonowej WK-1 oraz analizy potencjalnej likwidacji wywrotnicy pod kątem stworzenia stanowiska do rozładunku wagonów samowyładowczych

Zakres prac oraz informacje dodatkowe  zostały zawarte w Załączniku nr 1

Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.

Przewidywany termin realizacji prac: Marzec 2025

Dokładny termin realizacji zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.

Ważność oferty minimum 60 dni.

Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru.

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac oraz specyfikacją Zakładu, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt wykonania całości prac z wyszczególnieniem poszczególnych punktów zakresu zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 1.
  2. Czas wykonania całości zadania oraz harmonogram prac uwzględniający wszystkie punkty zakresu zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 1.
  3. Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
  4. Warunki i czas trwania gwarancji.
  5. Potwierdzenie ważności złożonej oferty przez okres nie krótszy niż 60 dni.
  6. Kopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta,  na sumę gwarancyjną  w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120% całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
  7. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej oraz zapoznania się z miejscem i zakresem prac.
  8. Oświadczenie, że przedstawiona oferta jest kompletna do zrealizowania wyżej wymienionego zakresu, a także stwierdza, że jest ona pełna i obejmuje wszystkie niezbędne prace przygotowawczo-zakończeniowe.
  9. Kopie uprawnień potwierdzających zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
  10. Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac o podobnym zakresie.

UWAGA: Oferent zobowiązany jest do złożenia oferty w formacie PDF.

Szczegółowych informacji udzielają:

Zakres mechaniczny:

  1. Pan Marcin Waloszczyk tel. (32) 288 84 44 wew. 568; kom. 512 403 460,
  2. Pan Jakub Hajda tel. (32) 288 84 44 wew. 697; kom. 502 590 953.

Zakres elektryczny:

  1. Pan Paweł Krótki tel. (32) 288 84 44 wew. 712; kom. 512 403 440,
  2. Pan Marek Góra tel. (32) 288 84 44 wew. 553; kom. 512 403 482.

Zakres budowlany:

  1. Pan Szymon Niemiec tel. (32) 288 84 44 wew. 638; kom. 510 405 415,
  2. Pan Jarosław Grabolus tel. (32) 288 84 44 wew. 850; kom. 539 735 663.

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego: https://hcm.com.pl/przetargi/

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. Posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem  https://hcm.logintrade.net/ w terminie do 7 lutego 2025 r. godz. 1100.

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej: https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. Swobodnego wyboru oferty.
  2. Negocjacji cenowych oraz szczegółowych warunków udzielenia zamówienia z wybranym Oferentem.
  3. Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
  4. Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

Załącznik nr 1