Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na:
Wykonanie czyszczenia z pyłu technologicznego urządzeń dźwignicowych na wydziale PSK oraz torowisk jezdnych na wydziale PSK i oddziale OMS.
Zakres prac wraz z uwagami został zawarty w Załączniku nr 1
Przewidywany termin realizacji do 31.12.2025 r., po zgłoszeniu potrzeby czyszczenia obiektów przez Zamawiającego.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu potrzebne do wykonania zadania po stronie Wykonawcy.
Roboty będą wymagać usług alpinistycznych z uwagi na brak dojścia do torowisk i suwnic na wydziale PSK.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
Na terenie Zamawiającego brak możliwości skorzystania z zaplecza socjalnego – szatni, łaźni oraz pryszniców.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej, w celu zapoznania się z warunkami i specyfiką pracy Magazynu Odpadów oraz wydziału PSK, uzgodnią wcześniej z Koordynatorem prac.
Udzielanie informacji oraz wizje lokalne na terenie HCM odbywać się będą we wtorki i czwartki w godz. 1000 – 1200.
Dokumentacja techniczna do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Osobną wycenę dla każdego obiektu wraz z podaniem ceny jednostkowej za usługę.
- Czas wykonania całości prac.
- Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
- Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej,
że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną
w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udziela:
- Pan Jakub KUD tel.(32) 288 84 44 wew. 397, kom. 512 403 451.
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego: http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 27 grudnia 2024 r. godz. 1400.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://www.hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty,
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
- odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.