Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Rozbiórkę i odbudowę komina stalowego o wysokości 36,70m na Wydziale Pieca Szybowego

UWAGA: PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 27.09.2024 r. godz. 15:00

 

Szczegółowy zakres prac oraz informacje dodatkowe zostały zawarte w Załączniku nr 1.

 

Pełna dokumentacja projektowa zostanie udostępniona podczas wizji lokalnej, po uprzednim przekazaniu Koordynatorowi Zamawiającego podpisanego przez Oferenta oświadczenia o zachowaniu poufności (Załącznik nr 2).

 

Ważność oferty minimum 60 dni.

Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru

 

Przewidywany termin realizacji prac: I – II kwartał 2025 r.; po podpisaniu umowy

Prace demontażowe i montażowe na obiekcie technologicznym będą realizowane w czasie trwania Głównego Postoju Remontowego Czerwiec 2025 r.

Dokładne terminy realizacji zostaną ustalone na etapie uzgadniania treści umowy.

 

Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac oraz specyfikacją Zakładu, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt wykonania całości prac wraz ze szczegółowym kosztorysem prac i materiałów składających się na wykonanie całości zadania.
  2. Czas realizacji całości prac wraz ze szczegółowym harmonogramem uwzględniającym wszystkie punkty zakresu oraz warunki panujące na obiekcie.
  3. Realizacja zadania zgodnie z opcją ze zmianą tłumika wskazanego w dokumentacji:
    a) koszt wykonania całości prac wraz ze szczegółowym kosztorysem uwzględniającym wykonanie nowych obliczeń dla całego projektu, wszystkie prace i materiały składające się na wykonanie pełnego zakresu prac
    b) czas realizacji całości prac wraz ze szczegółowym harmonogramem uwzględniającym wszystkie punkty zakresu oraz warunki panujące na obiekcie.
  4. Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru.
  5. Warunki i czas trwania gwarancji.
  6. Okres ważności oferty.
  7. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej wraz z potwierdzeniem zapoznania się ze specyfiką pracy Zakładu (Załącznik nr 3).
  8. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe wymagane dla prawidłowej realizacji przedmiotu oferty.
  9. Uprawnienia potwierdzające zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
  10. Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac w podobnym zakresie.

 

Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:

  1. Pan Szymon Niemiec tel. (32) 288 84 44 wew. 638, kom. 510 105 415
  2. Pan Jarosław Grabolus tel. (32) 288 84 44 wew. 850; kom. 539 735 663

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

https://hcm.com.pl/przetargi/

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. Posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem  https://hcm.logintrade.net/ w terminie do 27 września 2024 r. godz. 1100.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. Swobodnego wyboru oferty.
  2. Negocjacji cenowych oraz szczegółowych warunków udzielenia zamówienia z wybranym Oferentem.
  3. Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
  4. Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

 

Załączniki: