Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie: Remontu dwucelkowej chłodni wentylatorowej wody obiegowej – wymiana wodorozdziału, zraszalnika oraz instalacji przeciw obmarzaniu na celce A i B.
Zakres prac wraz z uwagami przedstawia Załącznik nr 1.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu potrzebne do zrealizowania prac zabezpieczy Wykonawca.
Przewidywany termin realizacji: 12 dni kalendarzowych w czasie postoju głównego w miesiącu czerwcu 2025 r.
Dokładny termin zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Gwarancja na wykonane prace – 5 lat.
Utylizacja materiałów jak wełna mineralna itp. po stronie Wykonawcy.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.
Huta Cynku nie posiada szatni ani łaźni do wynajęcia. Wykonawca winien zaopatrzyć się we własne kontenery socjalne.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt realizacji remontu dwucelkowej chłodni wentylatorowej.
- Koszt remontu jednej celki chłodni wentylatorowej.
- Czas realizacji prac.
- Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
- Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
Szczegółowych informacji w sprawie zakresu prac udzielają:
- Pan Jan Murek kom. 506 391 661,
- Pan Marcin Nowak kom. 512 403 452.
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania prac objętych konkursem ofert,
- mile widziane doświadczenie w remontach na terenie HCM S.A.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE
pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 14 marca 2025 r. godz. 1500.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej
http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty,
- negocjacji cenowych z wybranymi Oferentami,
- zawarcia umowy na niepełny zakres robót,
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załącznik:
- zalacznik-nr-1 – Zakres prac.