Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na remont zbiorników Namiarowni.
INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU OFERT:
WYBRANO OFERTĘ FIRMY: „HKS ODRA” Sp. z o.o. z Miasteczka Śląskiego
Zakres prac, zgodnie z Załącznikiem nr 1.
Przewidywany termin realizacji: 18.03.2024 r. ÷ 22.03.2024 r.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt wykonania prac.
- Czas realizacji prac.
- Warunki i forma gwarancji.
- Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej wraz z potwierdzeniem zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac.
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udziela Pan Zbigniew Kołaczek tel. kom. 512 403 423.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – TRI – Remont zbiorników Namiarowni (Zp 37696)” należy złożyć w siedzibie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A. przy ulicy Hutniczej 17 (Kancelaria Ogólna) w terminie do dnia 11 marca 2024 r. godz. 1400.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty.
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
- odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załącznik:
- zalacznik-nr-1 – zakres prac