Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na:

Remont wentylatora granulacji żużla WPT-56

Zakres prac wraz z uwagami został zawarty w Załączniku nr 1

 Termin remontu: 2-11 czerwca 2025 podczas Postoju Głównego

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

Izolację dźwiękochłonną oraz materiał na remont kompensatora zabezpieczy Zamawiającego.

Pozostałe materiały potrzebne do realizacji zakresu prac zabezpieczy Wykonawca.

Sprzęt niezbędny do wykonania zakresu prac zabezpieczy Wykonawca.

Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.

Zamawiający nie wynajmuje szatni ani łaźni, dlatego należy zaopatrzyć się we własne kontenery socjalne.

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w okresie trwania przetargu we wtorki
i czwartki w godz. 10.00 – 1200.

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt realizacji całości prac.
  2. Czas wykonania całości prac.
  3. Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
  4. Warunki i czas trwania gwarancji.
  5. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  6. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
  7. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej,
    że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną
    w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.

Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:

  1. Pan Marcin WALOSZCZYK kom. 512 403 460
  2. Pan Dariusz KRZYWOŃ kom. 512 403 392

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego: http://www.hcm.com.pl/przetargi/

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 18 kwietnia 2025 r. godz. 1400.

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://www.hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. swobodnego wyboru oferty,
  2. negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
  3. odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
  4. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

Załączniki: