Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie: Remontu uszkodzonego stropu żelbetowego na poziomie +8,80 m na wydziale PSP

 

Zakres prac wraz z uwagami został zawarty w Załączniku nr 1

 

Szacunkowy zakres prac na obiekcie:

  1. naprawa stropu według wariantu nr 1 – 15 m2
  2. naprawa stropu według wariantu nr 2 – 30 m2
  3. naprawa stropu według wariantu nr 4 – 150 m2
  4. naprawa stropu według wariantu nr 5 – 10 m2

 

Wyznaczenie obszarów do remontu będzie indywidualnie określane w trakcie trwania umowy z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia zakresu.

Przewidywany termin realizacji: do końca 2026 r.

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

Materiały, sprzęt (rusztowania, zwyżki i podnośniki) oraz środki transportu potrzebne do wykonania zadania po stronie Wykonawcy.

 

Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.

 

Prace odbywać się będą na czynnym wydziale Pieca Szybowego.

 

Zamawiający nie wynajmuje szatni ani łaźni, dlatego należy zaopatrzyć się we własne kontenery socjalne.

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt naprawy lub wymiany 1 m2 stropu dla wszystkich wariantów wymienionych
    w załączniku (1÷5)
  2. Koszt realizacji prac wymienionych w szacunkowym zakresie rzeczowym.
  3. Karty techniczne materiałów przewidzianych do naprawy betonu (system PCC, materiał
    do torkretowania, szybkowiążące zaprawy naprawcze)
  4. Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
  5. Warunki i czas trwania gwarancji.
  6. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  7. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
  8. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.

 

Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:

  1. Mirosław SOCHA tel. (32) 288 84 44 wew. 628, kom. 512 403 431
  2. Jarosław GRABOLUS tel. (32) 288 84 44 wew. 850, kom. 539 735 663

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

http://www.hcm.com.pl/przetargi/

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 24 października 2025 r. godz. 1400.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

http://www.hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. swobodnego wyboru oferty,
  2. negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
  3. odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
  4. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

Załącznik: