Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie: Remontu uszkodzonego stropu żelbetowego na poziomie +8,80 m na wydziale PSP
Zakres prac wraz z uwagami został zawarty w Załączniku nr 1
Szacunkowy zakres prac na obiekcie:
- naprawa stropu według wariantu nr 1 – 15 m2
- naprawa stropu według wariantu nr 2 – 30 m2
- naprawa stropu według wariantu nr 4 – 150 m2
- naprawa stropu według wariantu nr 5 – 10 m2
Wyznaczenie obszarów do remontu będzie indywidualnie określane w trakcie trwania umowy z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia zakresu.
Przewidywany termin realizacji: do końca 2026 r.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Materiały, sprzęt (rusztowania, zwyżki i podnośniki) oraz środki transportu potrzebne do wykonania zadania po stronie Wykonawcy.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
Prace odbywać się będą na czynnym wydziale Pieca Szybowego.
Zamawiający nie wynajmuje szatni ani łaźni, dlatego należy zaopatrzyć się we własne kontenery socjalne.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt naprawy lub wymiany 1 m2 stropu dla wszystkich wariantów wymienionych
w załączniku (1÷5) - Koszt realizacji prac wymienionych w szacunkowym zakresie rzeczowym.
- Karty techniczne materiałów przewidzianych do naprawy betonu (system PCC, materiał
do torkretowania, szybkowiążące zaprawy naprawcze) - Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
- Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:
- Mirosław SOCHA tel. (32) 288 84 44 wew. 628, kom. 512 403 431
- Jarosław GRABOLUS tel. (32) 288 84 44 wew. 850, kom. 539 735 663
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 24 października 2025 r. godz. 1400.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
http://www.hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty,
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
- odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załącznik:
- zalacznik-nr-1 – Zakres prac wraz z rysunkiem technicznym


