Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie: Remontu podestu w rejonie kotłów rafinacyjnych w budynku Rafinerii Ołowiu.

UWAGA: Odstąpienie od realizacji prac bez podania przyczyny

 

Zakres prac wraz z uwagami, zgodnie z Załącznikiem 1.

 

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

 

Materiały, sprzęt oraz środki transportu potrzebne do wykonania zadania po stronie Wykonawcy.

 

Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt wykonania prac.
  2. Kosztorys ofertowy.
  3. Czas realizacji prac.
  4. Warunki i forma płatności.
  5. Warunki i czas trwania gwarancji.
  6. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  7. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.

 

Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udziela Pan Marcin Kaczmarczyk tel. 32 / 288 84 44 tel. we. 927, tel. kom. 512 403 431, email: mkaczmarczyk@hcm.com.pl.

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

https://hcm.com.pl/przetargi/

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. Posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac.
  2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim.
  3. Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

 

Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – PRI – Remont podestu w rejonie kotłów rafinacyjnych w budynku Rafinerii Ołowiu (Zp 34255)” należy złożyć w siedzibie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A. przy ulicy Hutniczej 17 (Kancelaria Ogólna) w terminie do 18 lipca 2023 r. godz. 1400.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. Swobodnego wyboru oferty.
  2. Negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
  3. Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
  4. Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

 

Załącznik: