Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie: Remontu oświetlenia zewnętrznego na terenie Zakładowej Oczyszczalni Ścieków.

 

Zakres prac obejmuje:

  1. Inwentaryzacja istniejące instalacji elektrycznej oświetleniowej wraz punktem zasilania.
  1. Klasyfikacja rejonów oświetlenia zgodnie z aktualnym i przyszłym przeznaczeniem około 7 stanowisk słupowych plus ewentualne lampy na elewacji budynków w zależności od zapotrzebowania na światło.
  1. Wykonanie kompleksowego wielobranżowego projektu technicznego (wykonawczego) instalacji oświetlenia – instalacja powinna być zaprojektowana/przygotowana do podłączenia docelowo pod otwarty zdalny system sterowania umożliwiającego pozyskiwanie informacji o zużyciu energii elektrycznej, awariach w czasie rzeczywisty oraz zapisy archiwalne.
  1. Przygotowanie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania przewidzianych prawem pozwoleń administracyjnych – w przypadku zaistnienia konieczności ich wykonania.
  1. Demontaż i utylizacja istniejących uszkodzonych słupów oświetleniowych około 7 sztuk.
  1. Oprawy zostaną złożone w wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
  1. Wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej na podstawie dokumentacji wykonawczej.
  1. Wykonanie przecisków pod drogami jeśli będą konieczne – w miejscach narażonych na uszkodzenie kabla zastosowanie rury osłonowej np. RHDPE 110 x5,5.
  1. Dostawa i ułożenie kabli: zasilających w wykopach.
  1. Dostawa i zabudowa słupów ulicznych z fundamentami (słupy wykonane z kompozytu odpornych na działanie agresywnego środowiska).
  1. Dostawa i zabudowa lamp ulicznych fagerhult Evolume wyposażonych w gniazdo NEMASOCET oraz zasilacz sterowany DALI.
  1. Wykonanie pomiarów elektrycznych.
  1. Uruchomienie instalacji.
  1. Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia.
  1. Wykonie dokumentacji powykonawczej (wersja papierowa i wersja elektroniczna – plik DWG).

16.Wykonanie mapy powykonawczej wraz ze zgłoszeniem aktualizacji do zasobów geodezyjnych.

 

 Materiały, sprzęt oraz środki transportu potrzebne do zrealizowania prac zabezpieczy Wykonawca.

Przewidywany termin realizacji: III kwartał 2025r.

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.

 

Huta Cynku nie posiada szatni ani łaźni do wynajęcia. Wykonawca winien zaopatrzyć się we własne kontenery socjalne.

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt realizacji prac.
  2. Kosztorys wykonawczy.
  3. Koszt jednostkowy montażu jednego punktu oświetleniowego w tym: lampa, słup oświetleniowy, kabel.
  4. Koszt jednostkowy demontażu i utylizacji słupa oświetleniowego.
  5. Harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji prac.
  6. Opis techniczny zastosowanych rozwiązań.
  7. Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
  8. Warunki i czas trwania gwarancji.
  9. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  10. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
  11. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.

 

Szczegółowych informacji w sprawie zakresu prac udziela Pan Łukasz Paliga tel. 2888444 wew. 883, tel. kom. 512403461, email: lpaliga@hcm.com.pl

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania prac objętych konkursem ofert.

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

http://www.hcm.com.pl/przetargi/

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 7 maja 2025 r. godz. 1500.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej

http://www.hcm.com.pl/przetargi/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. swobodnego wyboru oferty,
  2. negocjacji cenowych z wybranymi Oferentami,
  3. zawarcia umowy na niepełny zakres robót,
  4. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.