Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Remont oraz zabudowę pieca zapalaczki

UWAGA: PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 24.01.2025 r. godz. 14:00

Zakres prac wraz z uwagami został zawarty w Załączniku nr 1

 Przewidywany termin remontu do 25.04.2025 r.

Termin zabudowy: maj-czerwiec 2025 r.

 

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

 

Materiały, części zamienne, sprzęt oraz środki transportu potrzebne do wykonania zadania po stronie Wykonawcy.

 

Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.

 

Dokumentacja techniczna do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt realizacji całości prac.
  2. Czas realizacji prac.
  3. Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
  4. Warunki i czas trwania gwarancji.
  5. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej
  6. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
  7. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.

 

Szczegółowych informacji w sprawie zakresu prac udziela:

  • część mechaniczna:

Pan Zbigniew KOŁACZEK tel. 32 / 2 888 444 wew. 798, tel. kom. 512 403 423

Pan Jakub HAJDA tel. 32 / 2 888 444 wew. 697, tel. kom. 502 590 953

  • część elektro-automatyczna:

Pan Adrian DYBAŁA tel. 32 / 2 888 444 wew. 792, tel. kom. 512 403 443

Pan Marek GÓRA tel. 32 / 2 888 444 wew. 553, tel. kom. 512 403 482

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

http://www.hcm.com.pl/przetargi/

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 10 stycznia 2025 r. godz. 1400.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

http://www.hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. swobodnego wyboru oferty,
  2. negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
  3. odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
  4. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

 

Załącznik: