Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Remont belek w budynku rozdrabialni spieku
Zakres prac wraz z uwagami został zawarty w Załączniku nr 1
Przewidywany termin realizacji: IV kwartał 2024 r. / I kwartał 2025 r.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu potrzebne do wykonania zadania po stronie Wykonawcy.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
Prace będzie odbywać się na czynnym budynku rozdrabialni spieku.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt wykonania całości prac, w tym:
- w cenie należy ująć prace rusztowań, dźwigów lub podnośników.
- w cenie należy ująć prace przygotowawczo-zakończeniowe, tj. spawanie, cięcie, odtłuszczanie itd.
Do oferty należy dołączyć tabele cen jednostkowych.
- Czas wykonania całości prac.
- Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Oświadczenie, że złożona oferta zawiera wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udziela Pan Szymon NIEMIEC tel. (32) 288 84 44 wew. 638, kom. 510 105 415
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 25 października 2024 r. godz. 1500.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
http://www.hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty,
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
- odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załącznik:
- zalacznik-nr-1 – Zakres prac