Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Przegląd techniczny i ewentualna naprawa urządzeń stacji redukcyjno – pomiarowej PSK Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A. o nr ew. 1529/2020.
Zakres prac wraz ze specyfikacją urządzeń przedstawia Załącznik nr 1.
Planowany termin realizacji prac: postój główny w miesiącu czerwcu 2025r. (5 dni kalendarzowych).
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Części zamienne niezbędne do usunięcia ewentualnych usterek wykrytych w trakcie prowadzenia prac a niemożliwych do przewidzenia w trakcie sporządzania oferty dostarczy Wykonawca na koszt Zamawiającego po przedstawieniu i zatwierdzeniu kalkulacji przez Zamawiającego.
Sprzęt oraz środki transportu potrzebne do wykonania zadania po stronie Wykonawcy.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.
Huta Cynku nie posiada szatni ani łaźni do wynajęcia. Wykonawca winien zaopatrzyć się we własne kontenery socjalne.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt realizacji prac.
- Czas realizacji prac.
- Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
- Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
Szczegółowych informacji w sprawie zakresu prac udzielają Panowie:
- Andrzej Dulski tel. 509 826 077,
- Rafał Kurzeja tel. kom. 735 259 443.
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania prac objętych konkursem ofert.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 18 kwietnia 2025 r. godz. 1500.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej
http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty,
- negocjacji cenowych z wybranymi Oferentami,
- zawarcia umowy na niepełny zakres robót,
- odstąpienia od realizacji prac bez podania przyczyn,
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.