Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na:
Przegląd i naprawę przewodów chłodniczych spawalniczych
Zakres prac obejmuje:
- przegląd i naprawę przewodów chłodniczych spawalniczych 4 m w ilości ok. 40-50 szt.
- sprawdzenie stanu izolacji, przewodów sterujących i komunikacyjnych oraz połączeń.
- wymianę uszkodzonych wtyczek, przewodów sterujących, uszczelnień w uchwytach oraz innych części.
- badanie rezystancji izolacji, a także sprawdzenie stanu i szczelności układu chłodzenia.
- sporządzenie protokołu kontroli potwierdzającego zgodność z normami bezpieczeństwa.
- odbiór i dostarczenie przewodów spawalniczych po stronie Wykonawcy.
Przewidywany termin realizacji: listopad 2025 r.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu potrzebne do wykonania zadania po stronie Wykonawcy.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Cenę jednostkową przeglądu i naprawy.
- Czas realizacji prac.
- Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Uprawnienia potwierdzające zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
- Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:
- Pan Krzysztof ZIELIŃSKI kom. 500 076 634,
- Pan Marcin CZAPLA kom. 512 403 475.
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego: http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 4 listopada 2025 r. godz. 1400.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://www.hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty,
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
- odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.


