Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na:

Przegląd i naprawę przewodów chłodniczych spawalniczych

Zakres prac obejmuje:

  1. przegląd i naprawę przewodów chłodniczych spawalniczych 4 m w ilości ok. 40-50 szt.
  2. sprawdzenie stanu izolacji, przewodów sterujących i komunikacyjnych oraz połączeń.
  3. wymianę uszkodzonych wtyczek, przewodów sterujących, uszczelnień w uchwytach oraz innych części.
  4. badanie rezystancji izolacji, a także sprawdzenie stanu i szczelności układu chłodzenia.
  5. sporządzenie protokołu kontroli potwierdzającego zgodność z normami bezpieczeństwa.
  6. odbiór i dostarczenie przewodów spawalniczych po stronie Wykonawcy.

Przewidywany termin realizacji: listopad 2025 r.

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

Materiały, sprzęt oraz środki transportu potrzebne do wykonania zadania po stronie Wykonawcy.

Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Cenę jednostkową przeglądu i naprawy.
  2. Czas realizacji prac.
  3. Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
  4. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  5. Uprawnienia potwierdzające zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
  6. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.

Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:

  1. Pan Krzysztof ZIELIŃSKI kom. 500 076 634,
  2. Pan Marcin CZAPLA kom. 512 403 475.

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego: http://www.hcm.com.pl/przetargi/

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 4 listopada 2025 r. godz. 1400.

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://www.hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. swobodnego wyboru oferty,
  2. negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
  3. odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
  4. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

Załączniki: