Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na:

Przegląd i ewentualną naprawę urządzeń stacji redukcyjno – pomiarowej Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A.

 

Zakres prac wraz ze specyfikacją urządzeń przedstawia Załącznik nr 1.

 

Planowany termin realizacji prac: miesiąc czerwiec 2025r. (5 dni kalendarzowych).

 

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

 

Części zamienne niezbędne do usunięcia ewentualnych usterek wykrytych w trakcie prowadzenia prac a niemożliwych do przewidzenia w trakcie sporządzania oferty dostarczy Wykonawca na koszt Zamawiającego po przedstawieniu i zatwierdzeniu kalkulacji przez Zamawiającego.

Sprzęt oraz środki transportu potrzebne do wykonania zadania po stronie Wykonawcy.

 

Ze względu na specyfikę pracy zakładu (ruch ciągły) potencjalny Wykonawca musi zapewnić ciągłe dostawy gazu podczas wykonywania przeglądu.

 

Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.

 

Huta Cynku nie posiada szatni ani łaźni do wynajęcia. Wykonawca winien zaopatrzyć się we własne kontenery socjalne.

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt realizacji prac.
  2. Czas realizacji prac.
  3. Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
  4. Warunki i czas trwania gwarancji.
  5. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  6. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
  7. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.

 

Szczegółowych informacji w sprawie zakresu prac udzielają Panowie:

  1. Andrzej Dulski tel. 509 826 077,
  2. Rafał Kurzeja tel. kom. 735 259 443.

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania prac objętych konkursem ofert.

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

http://www.hcm.com.pl/przetargi/

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 18 kwietnia 2025 r. godz. 1500.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej

http://www.hcm.com.pl/przetargi/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. swobodnego wyboru oferty,
  2. negocjacji cenowych z wybranymi Oferentami,
  3. zawarcia umowy na niepełny zakres robót,
  4. odstąpienia od realizacji prac bez podania przyczyn,
  5. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

 

Załącznik: