Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Odbudowa poletek osadowych na terenie Zakładowej Oczyszczalni Ścieków Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A.
Szczegółowy zakres prac oraz informacje dodatkowe zostały zawarte w Załączniku nr 1.
Całość dokumentacji znajdującej się w posiadaniu Zamawiającego zostanie udostępniona podczas wizji lokalnej, po uprzednim przekazaniu Koordynatorowi Zamawiającego podpisanego przez Oferenta oświadczenia o zachowaniu poufności (Załącznik nr 2).
Przewidywany termin realizacji prac: po podpisaniu umowy
Dokładny termin realizacji zadania zostanie uzgodniony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.
Ważność oferty minimum 60 dni.
Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac oraz specyfikacją Zakładu, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt wykonania całości prac wraz ze szczegółowym kosztorysem prac i materiałów składających się na wykonanie całości zadania.
- Czas realizacji całości prac wraz ze szczegółowym harmonogramem uwzględniającym wszystkie punkty zakresu oraz warunki panujące na obiekcie.
- Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru.
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Okres ważności oferty.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej wraz z potwierdzeniem zapoznania się ze specyfiką pracy Zakładu (Załącznik nr 3).
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe wymagane dla prawidłowej realizacji przedmiotu oferty.
- Uprawnienia potwierdzające zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
- Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac w podobnym zakresie.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:
- Pan Jan Murek tel. (32) 288 84 44 wew. 858; kom 506 391 661
- Pan Michał Urbański tel. (32) 288 84 44 wew. 542; kom. 512 403 394
- Pan Marcin Nowak tel. (32) 288 84 44 wew. 658; kom. 512 403 452
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- Posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem https://hcm.logintrade.net/ w terminie do 25 października 2024 r. godz. 1100.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- Swobodnego wyboru oferty.
- Negocjacji cenowych oraz szczegółowych warunków udzielenia zamówienia z wybranym Oferentem.
- Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
- Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załączniki:
- zalacznik-nr-1 Zakres prac oraz informacje dodatkowe
- zalacznik-nr-2 Oświadczenie o zachowaniu poufności
- zalacznik-nr-3 Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.