Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Naprawę mechaniczną, hydrauliczną oraz sterowania zwijarki 4 walcowej
Zakres prac obejmuje naprawę urządzenia w części mechanicznej, hydraulicznej oraz sterowania. Wszystkie szczegóły remontu zostaną uzgodnione za wizji lokalnej.
Przewidywany termin realizacji: IV kwartał 2025 r.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu potrzebne do wykonania zadania po stronie Wykonawcy.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Podział kosztów na materiały, robociznę i szkolenie operatorów
- Czas realizacji prac.
- Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Warunki i forma gwarancji.
- Uprawnienia potwierdzające zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
- Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:
- Pan Jarosław Koprianiuk kom. 512 403 435
- Pan Marcin CZAPLA kom. 512 403 475
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
http://www.hcm.com.pl/przetargi/
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 14 listopada 2025 r. godz. 1400.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
http://www.hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty,
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
- odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załączniki:
- zalacznik-nr-1 – Zakres prac
- zalacznik-nr-2 – Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej


