Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie: Naprawy instalacji gazu poredukcyjnego od wydziału pieca szybowego do kotłowni zakładowej.

INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU OFERT:
WYBRANO OFERTĘ FIRMY: JADO TECHNIKA Sp. z o.o. z Zagańska

 

dodano wpis w dniu 29.10.2024 r. – UWAGA: PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 08.11.2024 r. godz. 15:00

 

Zakres prac wraz z uwagami został zawarty w Załączniku nr 1

 

Termin wykonania robót:

  • Etap I – postój główny 2025 r. 10 dni kalendarzowych
  • Etap II – 2025 r. praca na czynnej instalacji z możliwością zamknięcia dopływu gazu na jednodniowych postojach PSP.

 

Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

 

Materiały, sprzęt oraz środki transportu potrzebne do wykonania zadania po stronie Wykonawcy.

 

Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.

 

Prace odbywać się będą w pobliżu czynnych instalacji energetycznych.

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt wykonania całości prac wraz z kosztorysem z cenami jednostkowymi:
  • w cenie należy ująć prace materiałów, rusztowań, dźwigów, podnośników oraz konstrukcji tymczasowych.
  1. Czas wykonania całości prac wraz z harmonogramem prac.
  2. Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
  3. Warunki i czas trwania gwarancji.
  4. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
  5. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
  6. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta,  na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120 % całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.

 

Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:

  1. Pan Szymon NIEMIEC kom. 510 105 415
  2. Pan Andrzej DULSKI kom. 509 826 077

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

http://www.hcm.com.pl/przetargi/

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 31 października 2024 r. godz. 1500.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

http://www.hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. swobodnego wyboru oferty,
  2. negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
  3. odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
  4. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.

 

Załącznik: