Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie:
- Mycia całej instalacji odsiarczania – skruber i absorbera włącznie ze zbiornikami filtratu i zawiesiny oraz odkraplacza.
- Czyszczenia wysokociśnieniowego całego przesypu do podawacza 290 oraz przesypu 291/292 i walców kruszarki zębatej.
- Mycie wysokociśnieniowe chłodnic płaszczowo – rurowych Io (4szt.).
- Mycie wysokociśnieniowe chłodnic płaszczowo – rurowych IIo (12szt.).
- Mycie wysokociśnieniowe skrubera węzła płuczącego.
- Mycie wysokociśnieniowe komór Io Elektrofiltra Mokrego wraz z wyposażeniem (3szt.).
- Mycie wysokociśnieniowe komór IIo Elektrofiltra Mokrego wraz z wyposażeniem (3szt.).
- Mycie wysokociśnieniowe reaktorów i przewodu ze stożka V55 do reaktorów na Odchlorowaniu oraz przewodów chłodnic węzła płuczącego.
Termin realizacji: do dnia 31.12.2025 r.
Usługa będzie realizowana na wezwanie i według potrzeb wydziału Spiekalni.
Dokładny termin zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do wykonania zadania dostarczy Wykonawca.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie z Koordynatorem prac.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt realizacji prac dla każdego punktu zakresu z osobna.
- Czas realizacji prac dla każdego punktu zakresu z osobna.
- Warunki i forma płatności – preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac).
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Oświadczenie, że złożona oferta jest kompletna do zrealizowania przedstawionego zakresu prac, a także stwierdza że jest ona pełna i obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120% całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
Szczegółowych informacji w sprawie zakresu prac udzielają Panowie:
- Łukasz Nalewajka tel. 32/ 2888 444 wew. 924, tel. 512 403 396.
- Łukasz Żydek tel. 32/ 2888 444 wew. 793, tel. 512 403 420.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem: https://hcm.logintrade.net w terminie do dnia 27 grudnia 2024 r. godz. 1100.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty.
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
- odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.