Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie: Montaż monitoringu na Wydziale Spiekalni

 

Specyfikacja techniczna monitoringu dla Wydziału PSK:

System monitoringu należy zaprojektować i wykonać zgodnie z normą PN-EN 62676.

Kamery należy tak dobrać, aby we wskazanym obszarze umożliwiały przynajmniej rozpoznanie (125pix/m). Wszystkie kamery muszą być zasilane w systemie PoE. Należy dobrać i rozlokować odpowiednią liczbę switchy PoE unikając zagnieżdżeń. Połączenia pomiędzy halami należy wykonać światłowodami jednomodowymi o przepustowości min. 1Gb/s, przywidując połączenia redundantne. Stanowisko Operatora należy zaprojektować w pomieszczeniu Dyspozytorni PSK, w pomieszczeniu tym powinien znajdować się rejestrator (w zamykanej szafce), urządzenie wyświetlające (min. 4K, min. 50”), a także bezprzewodowe sterowanie. Należy przewidzieć podłączenie systemu do istniejącej sieci LAN w celu dostępu ze zdefiniowanych stanowisk komputerowych. Wszystkie urządzenia montowane na halach produkcyjnych muszą być w obudowach IP67. Kable należy prowadzić w dodatkowych osłonach. Wymagania dotyczące kamer: producent HikVision, obsługa PoE, OnView, szczelność: IP67, rozdzielczość min. 4Mpx, przetwornik minimum 1/3”, WDR min. 120dB, oświetlacza IR min. 30m. Wymagania dotyczące rejestratora: producent HikVision, min. 32 kanały, min. 2 HDD 8GB (razem min. 16GB), obsługa AcuSense.

 

Proponowane punkty montażu monitoringu:

– Hala Spiekalni poziom „0” – dwa punkty (rejon przenośnika zgrzebłowego 292, rejon przenośnika taśmowego 241),

– Hala Spiekalni poziom wagi namiarowni – dwa punkty (południe i północ),

– Hala Spiekalni piętro I – dwa punkty (rejon podawacza 290 i kruszarki 291 oraz rejon wentylatorów 283 i 284),

– Hala Spiekalni piętro II – dwa punkty (rejon łamacza palczastego i rejon gwiazdy napędowej maszyny DL),

– Hala Spiekalni piętro III – dwa punkty (rejon stacji zrzutowej i rejon maszyny DL),

– Hala Spiekalni piętro IV – jeden punkt,

– Hala Spiekalni piętro V – jeden punkt (rejo mieszalnika II stopnia),

– Hala Rozdrabialni poziom „0” – jeden punkty (rejon podawacza 103 i bramy wjazdowej),

– Hala Rozdrabialni piętro I – dwa punkty (rejon podawacza 101, rejon wentylatora 2.157),

– Hala Rozdrabialni piętro II – dwa punkty (rejon podawacza 299, rejon wentylatora 2.156),

– Hala Rozdrabialni piętro III – jeden punkt

– Hala Rozdrabialni piętro IV – jeden punkty (rejon wózka dwudrogowego 2.96),

– Hala Rozdrabialni piętro V – jeden punkty (rejon sita 2.94),

– Hala Odchlorowania poziom „0” – jeden punkt,

– Hala Odchlorowania piętro I – jeden punkt,

– Hala Magazynu Surowców – cztery punkty (w hali Nowego Magazynu),

 

Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.

Oferta ważna minimum 60 dni.

 

Przewidywany termin realizacji: 2025 r. ; po podpisaniu Umowy

Dokładny termin realizacji prac zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac oraz specyfikacją zakładu, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt wykonania zadania wraz ze szczegółowym kosztorysem dla niezbędnego zakresu prac oraz wskazanych w treści zapytania punktów montażu
  2. Czas wykonania całości zadania wraz z harmonogramem uwzględniającym niezbędny zakres prac oraz wskazane w treści zapytania punkty montażu
  3. Opis technologii wykonywania prac.
  4. Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
  5. Warunki i czas trwania gwarancji.
  6. Potwierdzenie ważności złożonej oferty przez okres nie krótszy niż 60 dni.
  7. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej oraz zapoznania się z miejscem i zakresem prac.
  8. Oświadczenie, że przedstawiona oferta jest kompletna do zrealizowania wyżej wymienionego zakresu, a także stwierdza, że jest ona pełna i obejmuje wszystkie niezbędne prace przygotowawczo-zakończeniowe.
  9. Kopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta,  na sumę gwarancyjną  w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120% całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
  10. Zobowiązanie się do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy oraz do zabezpieczenia instalacji towarzyszących przed uszkodzeniem podczas realizacji zadania.
  11. Deklarację o wykonaniu prac na czynnych obiektach technologicznych i instalacji elektroenergetycznych.
  12. Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac o podobnym zakresie.

 

Szczegółowych informacji udzielają:

  1. Pan Jan Budny tel. (32) 288 84 44 wew. 700; kom. 506 391 677
  2. Pan Łukasz Żydek tel. (32) 288 84 44 wew. 793; kom 512 403 420
  3. Pan Tomasz Rohrbach tel. (32) 288 84 44 wew. 490; kom 512 403 421

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

https://hcm.com.pl/przetargi/

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. Posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem  https://hcm.logintrade.net/ w terminie do 12 grudnia 2024 r. godz. 1100.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. Swobodnego wyboru oferty.
  2. Negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
  3. Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
  4. Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn