Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Modernizację odtworzeniową komory „A” Elektrofiltra Suchego
Zakres prac oraz informacje dodatkowe zostały zawarte w Załączniku nr 1
Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.
Przewidywany termin realizacji prac: maksymalnie 12 dni kalendarzowych w czasie trwania Głównego Postoju Remontowego w Czerwcu 2025 r.
Dokładny termin Głównego Postoju Remontowego zostanie podany przez Koordynatora prac ze strony Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem.
Ważność oferty minimum 60 dni.
Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac oraz specyfikacją Zakładu, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt wykonania całości prac z wyszczególnieniem poszczególnych punktów zakresu oraz szczegółowy kosztorys prac i materiałów składających się na wykonanie zadania.
- Czas wykonania całości zadania oraz harmonogram prac uwzględniający wszystkie punkty zakresu.
- Pomocniczo należy podać stawkę roboczogodziny, która powinna zawierać: materiały pomocnicze tj. gazy techniczne, elektrody na spoiny szczepne, lekki sprzęt montażowy, koszty pośrednie, zysk i koszty zakupu materiałów pomocniczych.
- Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Potwierdzenie ważności złożonej oferty przez okres nie krótszy niż 60 dni.
- Kopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120% całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej oraz zapoznania się z miejscem i zakresem prac.
- Oświadczenie, że przedstawiona oferta jest kompletna do zrealizowania wyżej wymienionego zakresu, a także stwierdza, że jest ona pełna i obejmuje wszystkie niezbędne prace przygotowawczo-zakończeniowe.
- Kopie uprawnień potwierdzających zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
- Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac o podobnym zakresie.
UWAGA: Oferent zobowiązany jest do złożenia oferty w formacie PDF.
Szczegółowych informacji udzielają:
Pan Grzegorz Dudek tel. (32) 288 84 44 wew. 544; kom. 512 403 430
Pan Jakub Hajda tel. (32) 288 84 44 wew. 697; kom. 502 590 953
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- Posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem https://hcm.logintrade.net/ w terminie do 24 stycznia 2025 r. godz. 1100.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- Swobodnego wyboru oferty.
- Negocjacji cenowych oraz szczegółowych warunków udzielenia zamówienia z wybranym Oferentem.
- Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
- Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załącznik:
- zalacznik-nr-1 Zakres prac oraz informacje dodatkowe