Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: „Modernizację nagrzewnicy Cowpera na Wydziale PSP”.
INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU OFERT:
WYBRANO OFERTĘ FIRMY: Polska Ceramika Ogniotrwała Serwis z Żarowa
Planowany zakres prac do wykonania przez Oferenta obejmuje:
I Dostawy materiałów
- Materiały ceramiczne zgodne z załącznikiem nr 1.
- Materiały ceramiczne zgodne z załącznikiem nr 2.
- Odlewy kształtek zgodne z załącznikiem nr 3.
Zamawiający nie posiada modeli odlewniczych.
II Demontaż urządzeń.
- Demontaż palnika głównego.
- Demontaż zasuwy gorącego dmuchu.
- Demontaż pozostałego oprzyrządowania nagrzewnicy.
- Zaślepienie układu.
- Demontaż kopuły.
- Demontaż komory spalania.
- Demontaż elementów rusztu podkratowego wraz z kształtkami żeliwnymi.
- Wykucie dna.
- Ewakuacja gruzu ceramicznego
III Montaż.
- Remont dna, części stalowej i ceramicznej w środku nagrzewnicy i na zewnątrz.
- Montaż rusztu wraz z ułożeniem kształtek żeliwnych.
- Wymurowanie komory spalania.
- Wymurowanie kopuły.
- Osiowanie włazu górnego do montażu termopary.
- Montaż palnika głównego wraz z jego uszczelnieniem.
- Montaż zasuwy gorącego dmuchu.
- Montaż pozostałego oprzyrządowania nagrzewnicy.
- Zamknięcie włazów i przygotowanie nagrzewnicy do procesu suszenia.
- Demontaż zaślepień układów w celu włączenia nagrzewnicy do ruchu.
W ramach opracowanej Oferty Wykonawca może zaproponować lepszą, bardziej efektywną i skuteczniejszą metodę przeprowadzenia modernizacji nagrzewnicy (w zakresie wykorzystanych materiałów czy technologii realizacji), które poprawią własności cieplne (możliwość podniesienia temperatury powietrza wtłaczanego do instalacji Pieca Szybowego) lub wydłużą żywotność urządzenia.
Uwaga:
W ofercie należy ująć przebudowę obmurza w ilości do 20% całości wraz z wykuciem, ewakuacją gruzu i wymurowaniem z materiału dostarczonego przez Zamawiającego. Szacowana ilość materiałów ceramicznych zużytych do rekonstrukcji nagrzewnicy to 800 ton.
W zależności od decyzji Zamawiającego powstały podczas prac gruz zostanie przekazany do dyspozycji/utylizacji Wykonawcy lub będzie przewieziony i składowany we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
Preferowana praca 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia w/w wariantów w ofercie.
Materiały będące w dyspozycji Zamawiającego ujęto w załączniku nr 4.
Wykonawca zapewni:
- Kierownika Budowy z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi do pełnienia funkcji kierowania budowami na czas trwania prac.
- Dostawę materiałów pomocniczych niezbędnych do przeprowadzenia rekonstrukcji.
- Dokumentację rozruchową wraz z krzywą wygrzewania.
- Dokumentację powykonawczą, w tym rysunkową oraz jakościową.
- Do obowiązków Wykonawców należy weryfikacja przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji.
Zamawiający zapewni:
- Palnik główny.
- Zasuwę gorącego dmuchu.
- Sznury uszczelniające.
- Dostęp do dokumentacji technicznej.
- Dostęp do energii elektrycznej.
- Dostęp do wody bieżącej.
Zamawiający nie gwarantuje dostępu do części socjalno-bytowej.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu z wyłączeniem wyżej wymienionych (dostarczonych przez Zamawiającego) niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.
Informujemy, że praca w Hucie Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi.
Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji prac czerwiec 2024 r.
Dokładny termin realizacji prac zostanie ustalony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.
Okres ważności oferty nie krótszy niż 60 dni.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w następujących terminach:
- 08.02.2024 r. godz. 10:00
- 15.02.2024 r. godz. 10:00
Dokumentacja techniczna będzie przekazana podczas przeprowadzenia wizji lokalnej na obiekcie po podpisaniu klauzuli poufności.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt wykonania całości prac bez materiałów z wyszczególnieniem poszczególnych punktów zakresu.
- Koszt wykonania całości prac z dostawą materiałów ceramicznych w dwóch opcjach zgodnie z Załącznikiem nr 1-4. Należy wyszczególnić poszczególne punkty zakresu.
- Koszt wykonania całości prac z dostawą materiałów ceramicznych z odlewami. Należy wyszczególnić poszczególne punkty zakresu.
- Koszt wykonania całości prac w zaproponowanej przez Wykonawcę alternatywnej wersji.
- Pisemna kwalifikacja powstałego gruzu.
- Koszt zagospodarowania gruzu powstałego podczas prowadzenia prac zgodnie z powyższą kwalifikacją należy przedstawić w postaci trzech wariantów:
-
- przewiezienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce do 1,0 km;
- utylizacja na odpowiednie składowisko odpadów niebezpiecznych z przekazaniem kart BDO;
- zagospodarowanie odpadów przez Wykonawcę;
- Czas wykonania całości zadania oraz szczegółowy harmonogram prac uwzględniający wszystkie punkty zakresu dla wymienionych w pkt. 1- 4 wariantów realizacji.
- Opis organizacji i technologii wykonywania prac wraz z pracami odbiorowymi/jakościowymi.
- Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia faktury na podstawie wystawionego protokołu odbiorowego do siedziby Zamawiającego.
- Dopuszcza się płatności częściowe w tym płatności po dostarczeniu materiałów na teren zakładu, bez możliwości zaliczkowania.
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Potwierdzenie ważności złożonej oferty przez okres nie krótszy niż 60 dni.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej oraz zapoznaniu się z miejscem i zakresem prac.
- Oświadczenie, że przedstawiona oferta jest kompletna do zrealizowania wyżej wymienionego zakresu, a także stwierdza, że jest ona pełna i obejmuje wszystkie niezbędne prace przygotowawczo-zakończeniowe.
- Oświadczenie, że zapoznano się ze specyfiką pracujących urządzeń znajdujących się w rejonie planowanych prac – prace będą prowadzone na czynnych instalacjach technologicznych zakładu.
- Kopie uprawnień potwierdzających zdolność firmy do wykonywania tego typu prac, w tym uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności.
- Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac o podobnym zakresie.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:
Koordynator: Pan Marcin Gałęziok tel. 32 2888444 wew. 519, kom. 512 403 445.
Branża budowlana: Pan Szymon Niemiec tel. 32 2888444 wew. 638, kom. 510 105 415.
Branża technologii procesowej: Pan Łukasz Piełka tel. 32 2888444 wew. 556, kom. 512 403 388.
Informacje w zakresie ceramiki ogniotrwałej i logistyki: Pan Marcin Czapla tel. 32 2888444 wew. 939, kom. 512 403 475.
Kontakt telefoniczny w dni robocze w godzinach od 7.00 do 13.00.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego: https://hcm.com.pl/przetargi/
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – TRI – Modernizacja nagrzewnicy Cowpera na Wydziale PSP” należy złożyć w siedzibie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A. przy ulicy Hutniczej 17 (Kancelaria Ogólna) w terminie do dnia 29.02.2024 r. godz. 10:00.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty.
- negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
- odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
- unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Załączniki:
- zalacznik-nr-1 zestawienie materiałów z wykorzystaniem A60.
- zalacznik-nr-2 zestawienie materiałów z wykorzystaniem AL72.
- zalacznik-nr-3 wykaz płyt żeliwnych i kształtek żeliwnych.
- zalacznik-nr-4 wykaz materiałów posiadanych przez Zamawiającego do wykorzystania.