Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Modernizacja instalacji oświetlenia Hali Głównej ORC w HCM S.A. w zakresie modernizacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego.
UWAGA: Unieważnienie konkursu ofert bez podania przyczyn
Zakres prac:
- Zapoznanie się z projektem, przedmiarem robót i wyodrębnienie z projektu zakresu robót do wykonania oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego (zapasowego) z uwzględnieniem możliwości kontynuacji robót oświetlenia podstawowego.
- Przeprowadzenie podczas wizji lokalnej (przed złożeniem oferty), szczegółowej inwentaryzacji stanu wykonania robót w porównaniu z projektem inwestorskim oraz wykazem wykonanych robót w zakresie oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego (zapasowego).
- Wykonanie instalacji oświetleniowej w zakresie oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego na podstawie wykonanego wcześniej projektu MODERNIZACJA OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO, ZAPASOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W HALI GŁÓWNEJ ORC (OBIEKT NR 96).
W zakres wchodzi między innymi:
a) modernizacja istniejącej rozdzielnicy 400 V/ 230 V (częściowo wykonane),
b) instalacja rozdzielnicy oświetlenia – 2 szafy sterownicze stalowe (wykonane),
c) uzbrojenie szaf w elementy zgodne z projektem (częściowo wykonane),
d) instalacja sterowników PLC,
e) montaż układu zasilania awaryjnego UPS,
f) ułożenie korytek i montaż tras kablowych oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego zgodnych z projektem zachowując możliwość rozbudowy (częściowo wykonane),
g) ułożenie kabli zgodnie z trasami w korytach kablowych (częściowo wykonane),
h) montaż instalacji awaryjno-ewakuacyjnego na klatkach schodowych z centralką oświetlenia DATA 2 Easy (częściowo wykonane),
i) montaż opraw oświetleniowych LED – instalacja oświetlenia awaryjnego (częściowo wykonane),
j) instalacja i podłączenie 20 skrzynek sterowania ręcznego (częściowo wykonane)
k) instalacja oświetlenia zapasowego,
l) montaż instalacji uziemienia (częściowo wykonane),
m) uruchomienie, sprawdzenie, adresowanie i opisanie układu zgodnie z projektem.
4. Wykonanie pomiarów elektrycznych instalacji.
5. Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia, sprawdzenie zgodności z normą.
6. Demontaż starej instalacji oświetlenia awaryjnego (składowanie elementów zdemontowanych w wskazanym przez inwestora miejscu do 1 km).
7. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
UWAGA:
W złożonej ofercie należy wyszczególnić wszelkie dodatkowe koszty (dostaw i prac) nieuwzględnione w projekcie oraz potwierdzić dostępność rynkową wykorzystywanych i ujętych/wydanych w projekcie podzespołów/komponentów wraz z oceną możliwości ich zabudowy podczas realizacji zadania.
Prace wykonywane odbędą się na obiekcie będącym w ruchu ciągłym, a niektóre strefy montażu oświetlenia wymagać będą koordynacji prac produkcyjnych na obiekcie.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.
Przewidywany termin realizacji prac: do 5 miesięcy od daty podpisania Umowy
Ważność oferty minimum 30 dni.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt wykonania całości prac wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym.
- Czas wykonania całości zadania oraz harmonogram prac uwzględniający wszystkie punkty zakresu oraz warunki panujące na obiekcie.
- Warunki i forma płatności.
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Okres ważności oferty.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej wraz z potwierdzeniem zapoznania się ze specyfiką pracy na Wydziale.
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
- Uprawnienia potwierdzające zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
- Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac o podobnym zakresie.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają:
- Pan Marek Góra tel.(32) 288 84 44 wew. 553, kom. 512 403 482
- Pan Zbigniew Kurzawa tel.(32) 288 84 44 wew. 609, kom. 506 391 674
- Pan Łukasz Paliga tel. (32) 288 84 44 wew. 883, kom. 512 403 461
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- Posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – RRI – Modernizacja instalacji oświetlenia Hali Głównej ORC w HCM S.A. w zakresie modernizacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego” należy złożyć w siedzibie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A. przy ulicy Hutniczej 17 (Kancelaria Ogólna) w terminie do 26 czerwca 2023 r. godz. 1400.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- Swobodnego wyboru oferty.
- Negocjacji cenowych z wybranym Oferentem.
- Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
- Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.