Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Modernizację dopalacza gazu poredukcyjnego

 

Postępowanie przetargowe dotyczące modernizacji dopalacza gazu poredukcyjnego w zakresie doboru, projektu, dostawy i montażu nowego układu palników pilotowych gazu ziemnego. Nowoprojektowany układ powinien realizować funkcje obecnego układu i współpracować z obecnym układem zdalnego sterowania. Aktualnie zabudowany jest palnik (firmy Kromschroeder BIC 100) o mocy ok 180 kW, zasilany gazem ziemnym o ciśnieniu 90 kPa, Palnik ma możliwość pracy w dwóch trybach: 25% i 100% mocy, odpowiadających przepływowi gazu odpowiednio ok 5 i 20 m3/h w zależności od temperatury wymurówki komina dopalacza. Sterowanie odbywa się z centralnego systemu sterowania, zwrotnie przekazywane są sygnały pracy, awarii, aktualnej mocy, temperatury wymurówki. Preferowane jest rozwiązanie oparte o komponenty firmy Kromschroeder ze względu na kompatybilność z rozwiązaniami stosowanymi w HCM.

 

Zakres prac:

  1. Projekt nowego układu palników pilotowych gazu ziemnego obejmujący rurociągi gazowe, armaturę, aparaturę kontrolno-pomiarową wraz z szafami, niezbędne konstrukcje wsporcze, palnik, układ pomiaru temperatury przepływomierz gazu ziemnego.
  2. Dostawa wszystkich elementów objętych zakresem prac.
  3. Wykonanie prac obiektowych zgodnie z projektem i harmonogramem.
  4. Przeprowadzenie prób funkcjonalnych i udział w rozruchu, przekazanie układu do pracy ciągłej.
  5. Dostarczenie branżowej dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji zgodnej z obwieszczeniem ministra klimatu i środowiska z dnia 8 czerwca 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia ministra energii w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych.

 

Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.

 

Przewidywany termin realizacji prac: maksymalnie 10 dni kalendarzowych w czasie trwania Głównego Postoju Remontowego w Czerwcu 2025 r.

Dokładny termin Głównego Postoju Remontowego  zostanie podany przez Koordynatora prac ze strony Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem.

 

Ważność oferty minimum 60 dni.

Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru

 

W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac oraz specyfikacją Zakładu, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.

Ze względów technologicznych wizja możliwa jest do przeprowadzenia podczas postoju Wydziału Pieca Szybowego, o terminie postoju Zamawiający może informować z kilkudniowym wyprzedzeniem (przeciętnie postoje mają miejsce co 10 dni kalendarzowych, w godzinach 7-14).

 

W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:

  1. Koszt wykonania całości prac z wyszczególnieniem poszczególnych punktów zakresu oraz szczegółowy kosztorys prac i materiałów składających się na wykonanie zadania.
  2. Czas wykonania całości zadania oraz harmonogram prac uwzględniający wszystkie punkty zakresu.
  3. Opis zastosowanego rozwiązania technicznego wraz z określeniem spodziewanego efektu energetycznego, tj. zmniejszenia zużycia gazu ziemnego.
  4. Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego
  5. Warunki i czas trwania gwarancji.
  6. Potwierdzenie ważności złożonej oferty przez okres nie krótszy niż 60 dni.
  7. Kopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta,  na sumę gwarancyjną  w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120% całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
  8. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej oraz zapoznania się z miejscem i zakresem prac.
  9. Oświadczenie, że przedstawiona oferta jest kompletna do zrealizowania wyżej wymienionego zakresu, a także stwierdza, że jest ona pełna i obejmuje wszystkie niezbędne prace przygotowawczo-zakończeniowe.
  10. Kopie uprawnień potwierdzających zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
  11. Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac o podobnym zakresie.

 

Szczegółowych informacji udzielają:

  1. Pan Marek Góra tel. (32) 288 84 44 wew. 553; kom. 512 403 482
  2. Pan Łukasz Kawalec tel. (32) 288 84 44 wew. 712; kom. 512 403 441

 

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:

https://hcm.com.pl/przetargi/

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:

  1. Posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
  2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
  3. Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem  https://hcm.logintrade.net/ w terminie do 31 stycznia 2025 r. godz. 1100.

 

Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/

 

Zastrzegamy sobie prawo do:

  1. Swobodnego wyboru oferty.
  2. Negocjacji cenowych oraz szczegółowych warunków udzielenia zamówienia z wybranym Oferentem.
  3. Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
  4. Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.