Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na: Modernizację dopalacza gazu poredukcyjnego
Postępowanie przetargowe dotyczące modernizacji dopalacza gazu poredukcyjnego w zakresie doboru, projektu, dostawy i montażu nowego układu palników pilotowych gazu ziemnego. Nowoprojektowany układ powinien realizować funkcje obecnego układu i współpracować z obecnym układem zdalnego sterowania. Aktualnie zabudowany jest palnik (firmy Kromschroeder BIC 100) o mocy ok 180 kW, zasilany gazem ziemnym o ciśnieniu 90 kPa, Palnik ma możliwość pracy w dwóch trybach: 25% i 100% mocy, odpowiadających przepływowi gazu odpowiednio ok 5 i 20 m3/h w zależności od temperatury wymurówki komina dopalacza. Sterowanie odbywa się z centralnego systemu sterowania, zwrotnie przekazywane są sygnały pracy, awarii, aktualnej mocy, temperatury wymurówki. Preferowane jest rozwiązanie oparte o komponenty firmy Kromschroeder ze względu na kompatybilność z rozwiązaniami stosowanymi w HCM.
Zakres prac:
- Projekt nowego układu palników pilotowych gazu ziemnego obejmujący rurociągi gazowe, armaturę, aparaturę kontrolno-pomiarową wraz z szafami, niezbędne konstrukcje wsporcze, palnik, układ pomiaru temperatury przepływomierz gazu ziemnego.
- Dostawa wszystkich elementów objętych zakresem prac.
- Wykonanie prac obiektowych zgodnie z projektem i harmonogramem.
- Przeprowadzenie prób funkcjonalnych i udział w rozruchu, przekazanie układu do pracy ciągłej.
- Dostarczenie branżowej dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji zgodnej z obwieszczeniem ministra klimatu i środowiska z dnia 8 czerwca 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia ministra energii w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.
Przewidywany termin realizacji prac: maksymalnie 10 dni kalendarzowych w czasie trwania Głównego Postoju Remontowego w Czerwcu 2025 r.
Dokładny termin Głównego Postoju Remontowego zostanie podany przez Koordynatora prac ze strony Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem.
Ważność oferty minimum 60 dni.
Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac oraz specyfikacją Zakładu, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
Ze względów technologicznych wizja możliwa jest do przeprowadzenia podczas postoju Wydziału Pieca Szybowego, o terminie postoju Zamawiający może informować z kilkudniowym wyprzedzeniem (przeciętnie postoje mają miejsce co 10 dni kalendarzowych, w godzinach 7-14).
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt wykonania całości prac z wyszczególnieniem poszczególnych punktów zakresu oraz szczegółowy kosztorys prac i materiałów składających się na wykonanie zadania.
- Czas wykonania całości zadania oraz harmonogram prac uwzględniający wszystkie punkty zakresu.
- Opis zastosowanego rozwiązania technicznego wraz z określeniem spodziewanego efektu energetycznego, tj. zmniejszenia zużycia gazu ziemnego.
- Płatność: przelew, minimum 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego
- Warunki i czas trwania gwarancji.
- Potwierdzenie ważności złożonej oferty przez okres nie krótszy niż 60 dni.
- Kopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz potwierdzeniem opłaty składek ubezpieczeniowych, których termin zapłaty upłynął przed złożeniem oferty, potwierdzającej, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania którego dotyczy oferta, na sumę gwarancyjną w złotych polskich lub w walucie obcej w przeliczeniu na złote nie niższą niż 120% całościowego kosztu realizacji prac wskazanego w ofercie.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej oraz zapoznania się z miejscem i zakresem prac.
- Oświadczenie, że przedstawiona oferta jest kompletna do zrealizowania wyżej wymienionego zakresu, a także stwierdza, że jest ona pełna i obejmuje wszystkie niezbędne prace przygotowawczo-zakończeniowe.
- Kopie uprawnień potwierdzających zdolność firmy do wykonywania tego typu prac.
- Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac o podobnym zakresie.
Szczegółowych informacji udzielają:
- Pan Marek Góra tel. (32) 288 84 44 wew. 553; kom. 512 403 482
- Pan Łukasz Kawalec tel. (32) 288 84 44 wew. 712; kom. 512 403 441
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- Posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej LOGINTRADE pod adresem https://hcm.logintrade.net/ w terminie do 31 stycznia 2025 r. godz. 1100.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
- Swobodnego wyboru oferty.
- Negocjacji cenowych oraz szczegółowych warunków udzielenia zamówienia z wybranym Oferentem.
- Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn.
- Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.