Huta Cynku „Miasteczko Śląskie” Spółka Akcyjna zaprasza do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na:
Demontaż elementów wyposażenia elektrycznego stacji GPBP (punktu transformatorowego) wraz z instalacjami przyległymi na działce nr 1643/420
UWAGA: PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 03.01.2020
UWAGA: PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 09.12.2019
UWAGA: PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 29.10.2019
UWAGA: PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 06.09.2019
Zakres prac:
- Demontaż linii napowietrznej nieizolowanej (3 przęsła, długość ok. 120m).
- Demontaż napowietrznej linii kablowej (8 przęseł, długość ok. 260m).
- Demontaż i utylizacja słupa betonowego (ulicznego).
- Demontaż opraw oświetlenia ulicznego z słupów betonowych (7 szt.).
- Demontaż płyt stropu budynku podstacji w zakresie potrzebnym do demontażu urządzeń.
- Demontaż transformatora 6/0,4kV 1000kVA.
- Demontaż rozdzielni 400V i przyłącza 6kV.
- Powrotne ułożenie płyt stropowych.
- Transport sprawnego transformatora do wskazanego miejsca – budynek kompresorowni.
- Transport zdemontowanego okablowania i przewodów na paletach – magazyn techniczny.
- Transport zdemontowanych urządzeń do wskazanego miejsca – składowisko złomu.
Opcja dodatkowa:
Demontaż i utylizacja:
- Słup betonowy uliczny pojedynczy – 6 szt.
- Słup betonowy uliczny podwójny – 2 szt.
Materiały, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca.
Termin realizacji: po otrzymaniu zamówienia
Dokładny termin realizacji zostanie uzgodniony z Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego.
W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w następujących terminach:
- 28.06.2019 r. godz. 1000
- 04.07.2019 r. godz. 1000
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać:
- Koszt wykonania całości prac.
- Czas wykonania całości prac.
- Warunki i forma płatności.
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej.
- Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe.
Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udziela Pan Bronisław JAWOREK tel. (32) 288 84 44 wew. 334, kom. 512 403 457
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień „Ogólnych Warunków Zamówienia”, których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego: http://www.hcm.com.pl/przetargi/
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki:
- posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim,
- posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem.
Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – PRI – Demontaż elementów wyposażenia elektrycznego stacji GPBP” należy złożyć w siedzibie Huty Cynku „Miasteczko Śląskie” S.A. przy ulicy Hutniczej 17 (Kancelaria Ogólna) w terminie do 10 lipca 2019 r. godz. 1200.
Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://www.hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/
Zastrzegamy sobie prawo do:
1. Swobodnego wyboru oferty,
2. Negocjacji cenowych z wybranym Oferentem,
3. Odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn,
4. Unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.